PostNL

Reviews voor PostNL in Tilburg

Het werken bij PostNL als postbezorger vond ik best fijn, alleen werd ik door het management niet fijn benaderd.
Helaas een bedrijf die zo anti personeel is geworden dat er een te grote doorstroming is van personeel, de mensen komen en gaan in een tijdsbestek van paar maanden , het grootste gedeelte weer weg of op zoek naar een andere baan . Geen fijne werksfeer , er wordt alleen gekeken naar cijfertjes , niet naar mensen . Onpersoonlijk bedrijf . Helaas .....
Pluspunten
Werktijden
Minpunten
Hedendaagse uurloon, werkdruk, constante veranderingen, managment .
heb daar met plezier gewerkt tot ik ziek werd en het werk toen niet meer kon doen
Het werk was leuk, maar te eentonig. Omdat je nooit wist hoe laat je klaar was, kwam het privé af en toe een beetje in de knoop.
Pluspunten
Je kwam onder de mensen
Minpunten
Onregelmatige werktijden en zeer zwaar werk
Hele afwisselende baan waar elk moment een knelpunt kon ontstaan wat gladgestreken moest worden. Geleerd hoe je goed moet multi-tasken. Veel afwisselend contact met chauffeurs/klanten/collega's. Hoewel de postmarkt aan het inkrimpen is zagen we dat er voldoende groei is in de pakketdiensten. Daarop inspelen en futureproof maken van PostNL was de uitdaging.
Pluspunten
afwisselend en uitdagend werk
Minpunten
geen zicht op doorgroei
En bedrijf waar ik me thuis voelde en ook hartelijk ontvangen werd. Iedereen is collegiaal en de werksfeer is top!
zoals 30 jaar gelden nu nog steeds hetzelfde onrustige beeld op de werk vloer en in het leiderschap
Minpunten
Er wordt als werknemer goed gezorgd. Je bevindingen worden in over weging genomen.
Pluspunten
Goed
Minpunten
Slecht
s, morgens om 6 uur beginnen met de voorsortering voor andere collega's zo dat zij om half acht ook aan het werk kunnen. en dan zelf je werkzaamheden doen die je opgedragen krijgt zoals. aangetekende inschrijven , klachten afhandeling ,mee helpen waar hulp nodig is wijken in elkaar zetten en wegbrengen. de directie heeft naar mijn mening te weinig visie op dit moment wegens de vele reorganisaties. wel werken er vele goede collega's het moeilijkste van deze baan is dat je constant op met letten bv .mensen die verhuist zijn, of er genoeg betaald is en op het juiste adres bestellen. het leuke is dat je veel buiten bent
Pluspunten
veel vrijheid
Minpunten
geen drinken op de werkplek
Van smorgens tot savonds auto rijden op een route die je dagelijks afrijd. Leuke mensen waar ik aangetekende post ging bezorgen. Het leukste vond ik altijd dat oudere mensen waar ik post aan bezorgde dat die altijd een bakje koffie aan boden met een koekje erbij.
Pluspunten
Auto van de zaak
Minpunten
afstand en salaris
Hard werken leuke collega's veel variatie en zeker leuk werk
Pluspunten
leuke collega's
gezellig gewandeld en gefietst eigen baas zorg gewoon dat het werk correct gedaan word
Pluspunten
altijd in de buitenlucht
Minpunten
als er sneeuw ligt
Op tijd je bed uit om te werken met gezellige collega's. Er werd van ons een grote zelfstandigheid verlangd want onze manager had diverse filialen om bij te houden en was dus erg weinig aanwezig. Het leukste was de omgang met de klanten. Het minst leuke was het sjouwen met pakketten van soms wel 30kg.
Pluspunten
Gezellige kerstperiodes
Minpunten
Lichamelijk dikwijls zwaar