PostNL

Reviews voor PostNL in Terneuzen

mooi werk zeer zelfstandig werken goede groei mogelijk heden promotie mogelijk heden van postbode tot postbodeplus
Pluspunten
veel gunstige vrij tijd zoals vroeg in de morgen beginnen met werken +/- 5uur
Minpunten
onderbroken diensten
Ik heb de post bezorgd in twee dorpen. Ik maakte deel uit van een leuk klein team, dat goed voor elkaar zorgde. Met opgroeiende kinderen is dit werk heel leuk te combineren. Lekker buiten zijn en bewegen; geen sportschool-abonnement meer nodig:)
Leuk bedrijf om voor te werken. Omgaan met vetrouwelijk documenten geeft een verantwoordelijkheid wat ik belangrijk vindt
Pluspunten
leuke sfeer
Minpunten
geen doorgroei mogelijkheden
Een leuke tijdelijke functie via Tempo Team uitzendbureau. Jammer dat het maar voor weinig uren was.
Pluspunten
gezellig team
Minpunten
weinig uren, eentonig
De typische dag van een postbode begint met het halen van je postzakken en kleine pakketten bij het depot. Vandaar uit is het posttassen vullen en gaan bezorgen.Wat ik geleerd heb is om altijd rustig en vriendelijk te blijven tegen mensen die weleens boos de deur uitkomen. En rustig uitleggen waarom iets wel of niet is.Directie die zag ik eigenlijk bijna niet, het was vooral telefonisch, maar het werk is duidelijk zat dus veel contact is eigenlijk niet nodig.De collega's waren vrolijke mensen. Vaak lang in dienst. Als je elkaar dan toevallig tegenkwam tijdens het werk, maakten we meestal een praatje.Het moeilijkste aan de post is de zware tassen op de dinsdag en donderdag. En het weer werkt helaas niet altijd mee als je buiten werkt. Tijdens regenachtige dagen is het moeilijk om de post droog te houden. Sommige wijken hadden een hele harde rukwind waardoor je post weleens kon wegvliegen. En bijna elke postbode kan zeggen dat reclame op dinsdag het minst leukst is aan het postbezorgen.Het leukste van de baan is als het zonnig weer is dan ben jij lekker buiten en kun je tijdens je werk lekker genieten van de blauwe lucht, volgens die fluiten en je merkt meteen aan mensen dat ze een stuk vriendelijker zijn als de zon schijnt. Ook leuk vond ik dat mensen me zomaar eens een complimentje gaven dat de post altijd netjes bezorgd werd en ik een vriendelijke uitstraling. Ik stond bekend als de mooie postbode van Terneuzen onder de bewoners :-)
Pluspunten
vroeg klaar met werken
Minpunten
weersomstandigheden zijn niet altijd ideaal
heb 40 jaar voor dit bedrijf gewerkt met veel plezier, ben opgewerkt van postbode tot teamcoach. De verhouding tussen leiding en personeel was prima. We hebben samen het bedrijf gerund alsof het ons eigen bedrijf was. het leuke aan deze baan was dat we met mensen werkten en daar veel genoegen in vonden. het minder leuke was dat we op het laatst mensen buiten moeten erken omdat de concurrentie te groot werd.
Pluspunten
fijne werksfeer