PostNL

Reviews voor PostNL in Sittard

Fijn werken, maar helaas te weinig tot geen doorgroei mogelijkheden!
Pluspunten
In de lente zomer en herfst fijn
Minpunten
In de winter niet fijn
Ik heb lang gewerkt bij de post, me in al die jaren bereidwillig en flexibel opgesteld, alles aangepakt wat me gevraagd werd. Mijn werkgever hoorde van mij vrijwel nooit nee en kon altijd op me rekenen. Zowel collega´s als leidinggevenden waren dik tevreden over mijn werk en mijn inzet. Het zou fijn zijn geweest als 13 jaar inzet beloond waren geworden met een vast contract. Niet dus, dat is te veel gevraagd. Werken bij PostNL is vaak gezellig met je collega´s. Er wordt van je verwacht dat je flexibel bent en dat je openstaat voor alle veranderingen die te pas en te onpas worden doorgevoerd.
Pluspunten
leuke collega´s, bij bezorgen een zekere vrijheid wat betreft aanvangstijd
Minpunten
dan heel veel, dan heel weinig; weinig/geen pauze
Lange tijd met veel plezier bij Post NL gewerkt. Door de reorganisatie is er veel veranderd binnen de organisatie en heb ik ervoor gekozen om met wederzijds goedvinden het bedrijf te verlaten via een regeling.
Dit is leuk om te doen: Je komt in contact met mensen je ziet je omgeving/dorp/stad door een nieuwe bril enzovoorts. Nadeel: dit is een bijbaan (wordt ook zo gepromoot door Postnl) dus je hebt er een extra inkomen bij nodig
Ik begin om half 8, dan staan er bakken post klaar en ik ga deze op straat sorteren. Daarna samenvoegen met de door de machine reeds gesorteerde post en bundelen op straat. Dit op een vaste volgorde in tassen doen, deze verzegelen en klaar zetten voor de postbodes. Het is leuk werk, maar bij de sollicitatie is reeds medegedeeld dat ik juni 2017 voor minstens een half jaar ontslagen zal worden. Men neemt niemand vast in dienst. Ook staat Sittard al jaren op de nominatie te sluiten, maar niemand kan zeggen wanneer. Dit kan volgend jaar zijn maar ook pas over 5 jaar. Onzekerheid alom dus.
Pluspunten
Goede sfeer
Minpunten
Te weinig uren, onzekerheid
heel leuk werk om te doen en een gezellig team om mee te werken het is leuke aan t werk bent dat je in de buitenlucht bent en onder de mensen en wat ik geleerd hoe je post moet bezorgen
Pluspunten
goede werkkleding gekregen
smorgens een paar uurtjes werken en de rest van de dag de tijd voor mezelf.
Pluspunten
tijden
Minpunten
Werzaamheden zijn sorteren van post,operator,rondbrengen van post.Ben nu bijna 23 jaar werkzaam bij het bedrijf en teamwerk is altijd perfekt verlopen.Het leukste van deze baan dat je altijd goed kontakt met je klanten hebt.
Pluspunten
altijd afwisselend werk
Minpunten
de omschakeling naar postbezorgers.