PostNL

Reviews voor PostNL in Opmeer

Prima, redelijk werk, maar niet veel uur garantie. Ook omdat ik daar uitzendkracht ben. De uitbetaling en de verrichting van werkzaamheden vind ik een beetje uit balans. Daarom ben ik ook op zoek naar iets anders.
Werk is zwaar door het vele in en uitstappen, trappen lopen met zware pakketten, in geval in loondienst is betaling matig
Super bedrijf! heel menselijk en heel meegaand....
Het afleveren van de pakketten vraagt om kennis van de locaties, straten en veiligheid.
Pluspunten
Het opbouwen van mensenkennis, omgevingskennis
Minpunten
Lange uren met lage inkomsten
Post nl was een goeie plek omte werken altijd werk en je bent altijd bezig aan het werk.
Pluspunten
Altijd bezig
Minpunten
Werktiiden
Bij postnl werken is leuk maar met sommige dingen komen ze hun woorden niet na en dat vind ik storend, Het werk opzich is leuk en ja het is hard werken maar dat ben ik gewend. de vrijheid maakt het compleet.
Pluspunten
vrijheid
Minpunten
toezeggingen die niet gedaan worden
Er zijn meiden die bang zijn voor verbaal contact. Heel veel jolijt op de vloer. De directie is direct maar eerlijk.
Pluspunten
gratis koffie en broodjes in automaat
Minpunten
uitkijken met frisdrank
Het pakketten rondbrengen en mensen hun pakket afleveren is dankbaar werk en je ontmoet veel mensen en situaties op een dag. De waardering vanuit het bedrijf PostNL is echter niet groot. Je wordt verwacht lange dagen te maken waarbij veel haast vereist is. Wanneer snel wordt gewerkt wordt dit niet beloond maar afgestraft door de prijs per afgeleverd pakket te verlagen. Dit omdat er gezien wordt dat er meer per uur kan worden afgeleverd. Daarnaast wordt weinig aandacht besteed aan de arbeidsomstandigheden. Zelfs pakketten van 35kg mogen niet geweigerd worden. Ondanks dat er geen manier is om deze zonder tillen te vervoeren.
Pluspunten
Veel contact met verschillende klanten.
Minpunten
Weinig waardering vanuit PostNL
afstandelijk bedrijf met veel mensen waar je mee te maken hebt. Slechte communicatie.
Ik ben al een tijd werkzaam bij postnl,heb het erg goed naar mijn zin ben opzoek naar wat anders omdat er geen door groei mogelijk heden zijn bij mijn huidige werkgever