PostNL

Reviews voor PostNL in Oosterhout

Postnl denkt alleen maar aan geld en niet aan zĂ­jn personeel. Je moet steeds meer doen in minder tijd. Zou fijn zijn als er ook is naar de postbezorgers worden gekeken we zijn meer dan een nummer. Wij weten wat er op straat gebeurt.
Pluspunten
Je werkt aan je conditie
Minpunten
Veel werk doen in weinig tijd
je bent veel op jezelf, ik heb het altijd met plezier gedaan
Functie omschrijving: In mijn tijd bij de post ben ik altijd werkzaam geweest als postbode. Zowel op kantoor als op straat. Uiteindelijk heb ik binnen het kantoor in Oosterhout, zo’n beetje alle taken wel een keer uitgevoerd. Van het opleiden van nieuwe werknemers, tot en met de functie postverdeler, het sorteren van de post bij de postbussen, de ritten naar de postdepots, de expeditie in de avond, enzovoorts. Geleerde skills, tijdens mijn postperiode: • Planning / indelen tijd. • Accuraat werken. • Communicatie met collega’s en leidinggevende. • Initiatief tonen. • Flexibel omgaan met werkdruk en werkbezetting. • Problem solving.
Pluspunten
Zelf in te delen tijden
Minpunten
RSI gevoelig, gezien je heel veel dezelfde handelingen verricht
In deze tijd is de gezelligheid gedaald omdat de reorganisatie dichtbij komt. Ouderen met een contract voor onbepaalde tijd met 25 uur of meer zijn de eerste die eruit moeten. Er worden alleen nog contracten gegeven van 10 uur met bepaalde tijd dus telkens verandering van collega,s op de werkvloer. Zo ook werden de voorsorteer tijden streng aan gepakt ,het onmogelijke wordt van je verlangd. Dus Gezellig? Nee. Jaren geleden was post nl een hele goede werk gever maar nu niet meer. sorrry
Pluspunten
wisselend werk
Minpunten
weinig tijd veel doen
Slecht betaald.Na laatste reorganisatie nog steeds niet op orde.Werksfeer prima.Het postlopen is een geweldige gezonde bezigheid en is perfect.De betaling zou beter moeten.
Pluspunten
werken in de buitenlucht
Minpunten
aanleveren post en wijze waarop. betaling