PostNL

Reviews voor PostNL in Nijmegen

Het is eenvoudig werk met een beperkte verantwoordelijkheid. Dat heeft z'n voordelen maar ook een laag salaris tot gevolg. Het is wel oké als je je ambitielat niet hoog legt of als tijdelijke job.
hier heb ik post rondgebracht soms heb je wel een kans dat de post te laat word gebracht waardoor je later moet beginnen
Geen bijzonderheden, het is een bijbaan. Er zijn geen doorgroeimogelijkheden en het is een moeilijke markt
Pluspunten
Mooi weer
Minpunten
Regen
Je bent lekker buiten. En houd tijd over voor je gezin. Je kan je eigen dag redelijk vrij indelen. Het is wel werken op zaterdag. Maar als je op tijd begint is dat geen probleem.
Pluspunten
veel buiten
Minpunten
je ziet je collega's niet elke dag
Ik heb er, vooral in de eerste jaren, met veel plezier gewerkt en geleerd in teams te werken, hoe bepaalde processen lopen en hoe een grote organisatie werkt. De collega's zijn altijd goed geweest, behulpzaam als het erop aankwam.
Iedere dag was een feest doordat er een gemoedelijke gezellige sfeer hangt binnen dit bedrijf.Ik heb de afgelopen 32 jaar geleerd hoe belangrijk teamwork kan zijn voor het personeel als ook voor het bedrijf.Ik had het geluk dat ik altijd fijne collega's om me heen heb gehad waar veel steun en emphatie vanuit ging.Het moeilijkste vond ik het weer wat niet altijd meewerkt.Denk aan extreme weersomstandigheden waar een postbode toch doorheen moet,zoasl gladheid storm regen kou extreem warm etc.Het leukste vond ik de afwisseling.Iedere dag was anders en afwisselend.
Pluspunten
Collegialiteit gemoedelijkheid afwisseling
Minpunten
Geen doorgroeimogelijkheden meer door daling postverkeer, bij slecht weer toch uitoefenen buitendiensten
Als je ervan houdt om dagelijks een ommetje te lopen kun je net zo goed wat post bezorgen. Het betaalt niet slecht en de teamleiders zijn vriendelijk. Het grote minpunt blijft echter dat je maar een beperkt aantal uren krijgt en meer wordt het tegenwoordig niet meer.