PostNL

Reviews voor PostNL in Nieuwegein

Lekker buiten werken , eigen baas als de post maar op tijd bezorgt wordt.
- Fysiek zwaar werk voor minimumloon - Management verleent medewerkers niet op tijd toegang tot werkvloer, en wil vervolgens de minuten die medewerkers voor toegangspoorten staan te wachten niet uitbetalen. - Repressieve bedrijfscultuur want op kritiek volgt ontslag. PostNL verstrekt geen toegangspasjes aan hun uitzendkrachten, en doet vervolgens de verschillende deuren niet open als medewerkers aanbellen. Hierdoor staan medewerkers minutenlang te wachten tot ze de werkvloer op kunnen. Vervolgens wil PostNL medewerkers de tijd niet uitbetalen die ze op tijd op locatie zijn maar niet op tijd de werkvloer worden opgelaten. Uitzendkrachten die dit probleem aankaarten worden vervolgens niet meer ingepland. De bedrijfscultuur is dus zo dat problemen aankaarten en bespreken dus leidt tot 'ontslag' van medewerkers.
Ik heb er met veel plezier gewerkt en ook nog 3 jaar na mijn pensioen ik heb er totaal 42 jaar gewerkt
Pluspunten
Minpunten
als je niet oplet ben je 24 uur beschikbaar
Het werk bestaat uit de scheiding en selectie van correspondentie, door een interessant en dynamisch werkmedium, dat helpt bij mentale overleg.
Leuk bedrijf mooi materieel werk volgens rooster dag/nacht roulatie
Typische dag tijdens de kerstperiode was relaxed. je komt aan en gaat rustig aan het werk. Je kreeg een taak toegewezen en ging naar de betreffende locatie in het pand. Daar werd vervolgens de post gesorteerd.
Als uitzendkracht doen ze maar met wat zij maar willen. Na 2 dagen kon ik weer gaan omdat ik niet snel genoeg was. Nu weet ik waarom er post blijft staan . Ze sturen iedereen weg die volgens hun niet snel genoeg zijn. Mag hetvuetsje minder zijn als je 61 bent
Pluspunten
Gezellige collega's op de werkvloer
Minpunten
Leidinggevenden hebben geen enkel gevoel
Prima samen werking met dit bedrijf alleen is het heel eentonig maar voor een korte tijd prima te doen.
leuk werk leuke collegas leuk bedrijf goed salaris
Je doet simpel werk wat makkelijk te leren valt, je kan doorgroeien als je door wilt. Alleen het inroosteren etc. en binnenkomen is beetje onoverzichtelijk. Maar is te begrijpen met zoveel medewerkers.
Pluspunten
Flexibel
Minpunten
Onoverzichtelijk
Bij deze bedrijf kun je vooral bij technische dienst goed en zelfstandig werken je krijg goede begeleiding en cursussen , je hebt ook een goed sfeer binnen het bedrijf.
Pluspunten
BETROUWBAAR BEDRIJF.
Postnl is een bedrijf volop in veranderring. Gedurende mijn carrier heb ik voldoende tot veel mogelijkheden ervaren om te ontwikkelen.
Het werk is prima uitvoerbaar. Er zijn alleen zeer beperkte mogelijkheden om door te groeien. Het tijdelijke contract kon niet meer verlengt worden en dan kan je gewoon vertrekken.
Pluspunten
werken met mensen in een groep
Minpunten
eentonig, werk in een krimpende markt.
Verwerken van de post in de postboxen, en alle andere werkzaamheden er om heen wat leuk werk was om te doen.
Het is veelal werken met verstand op nul en dat is best een verademing. Tijd is tijd. Het werk varieert doordat je op verschillende werkplekken kunt werken. Het kan rustig werk zijn en soms is het juist fysiek lekker bezig zijn (lopen, staan). De sfeer is over het algemeen leuk en je leert er vele mensen kennen.
Een typische dag zag er zo uit: van 8 uur 's ochtends tot ongeveer 11 uur begon ik met sorteren in het sorteercentrum eerst in Nieuwegein en later in Utrecht. De rest van de dag was je bezig met het wegbrengen ervan.
Très bonne entreprise car chaque fois il avait de formation de deux jours Chaque fois qu il avait une nouvelle machine
Pluspunten
Une douche chaude après le travail
Minpunten
Pas d excuse pour 1 retard de 5 minutes
Ik werk bijna zes jaar in de nacht.Je moet van houden. leuk werk, sfeer was goed. In die zes jaar heb ik heel veel kennis geleerd over het werk bij de postnl. Op 3 augustus 2017 is mij laatste werkdag bij Postnl.
Het is er leuk werken en de collega's zijn super gezellig en vriendenlijk.
Voor mij een zeer afwisselende baan met produktie- en administratieve taken. Aangename werktijden in deeltijd. Gezellige collega's. Helaas bij een reorganisatie puur als administratiemedewerker beoordeeld en daardoor overcompleet verklaard.
Een leuk en gezellig bedrijf met lieve mensen en een jong team waardoor er veel begrip is voor je prive situatie of wat dan ook.
Pluspunten
avond werk