PostNL

Reviews voor PostNL in Leiden

Gezellig werkplek en je kan er veel uren maken als je daarvoor open staat
PostNL wasn't very organized. The paychech was lower than the average and they were deaf to their workers feedback. I would recommend this position only to part time student.
Enorme werkdruk. Daarom gekozen voor vervroegd pensioen.
Mijn werkdag begint om 11:00 in de ochtend met het ophalen van de pakketten zodat ik deze daarna kan bezorgen in "mijn" wijk. De werkdag eindigt tussen de 19:00 en 21:00 uur, afhankelijk van het aantal te bezorgen pakketten. Werken bij Postnl heeft mij geleerd om sociale contacten te leggen in mijn werkgebied, zowel op de werkvloer zelf alsmede de wijk waar ik bezorg. Met mijn baas heb ik dagelijks contact over de werkzaamheden en hoe het allemaal gelopen is. Het resulteert in een wekelijkse rapportage waarbij ik verantwoording moet afleggen, dit gaat doorgaans via de telefoon. Tijdens mijn werkzaamheden is het belangrijk dat je flexibel bent in je werktijden maar ook naar de klanten toe. Het moeilijke hiervan is dat je soms heel laat klaar kan zijn tijdens drukke dagen en in de tijd waarin we nu leven, mensen die veel vanuit huis bestellen, de werkdruk nog hoger ligt dan normaal. Het leuke gedeelte van het werk is dat ene stukje vrijheid tijdens het bezorgen en de mensen die ik dagelijks tegenkom.
Pluspunten
Flexibele collega's, veel vrijheid en veel sociale contacten.
Minpunten
Geen vaste werktijden, hoge werkdruk.
teveel producktie gericht. onpersoonlijk. niet leuk meer.
Pluspunten
woon/werk afstand
Minpunten
on persoonlijk
De reorganisatie bracht heel veel veranderingen met zich mee wat een zwaar inpact had gehad op de medewerkers, en niet in positieve zin helaas. Daardoor is de sfeer heel erg achteruit gegaan.
Pluspunten
collega's waren gezellig
Minpunten
onzekerheid
Je zorgt dat alles netjes en op tijd bezorgd word, hierbij heb je veel vrijheid zolang alles op tijd wordt gedaan. Er is veel diversiteit aan collega`s en dat is zowel qua intelligente, afkomst en cultuur. Ik heb geleerd om mensen leiding te geven, inplannen van routes en communiceren met collega`s.
Pluspunten
Veel vrijheid
Minpunten
veel herhaling in werkzaamheden
het ophalen van de post en in je tassen doen en dan het rondbrengen van de post daardoor kom je verschillende mensen tegen waar je een praatje mee maakt
Pluspunten
gratis fiets tassen en kleding
Minpunten
werkdruk
Goed georganiseerd bedrijf, je weet waar je aan toe bent. Zelfstandig kunnen werken. Diversiteit aan collega's Geheel vrij om je werkzaamheden uit te voeren.
Pluspunten
Goedkope verzekeringen
Goede werksfeer op de werkvloer , maar door reorganisaties geen toekomst meer
Pluspunten
...