PostNL

Reviews voor PostNL in Hoorn

Het is wel leuk om hier te werken, maar de doorgroeimogelijkheden voor mij zijn er weinig voor de administratie.
PostNL is een leuke werkgever. Het werk biedt heel veel vrijheden. Zo kies je zelf hoe laat je de post ophaalt, als het maar voor 5 uur in de middag bezorgd is. Er is ook geen baas die je de hele tijd in de gaten houdt. Je loopt op je eigen tempo en op je eigen manier de wijken. De collega's zijn vriendelijk. Met de baas heb ik ook heel goed en altijd positief contact gehad. Wel maak je weinig uren op een dag wanneer je een postbezorger bent dus heel veel verdien je er niet mee. Elke aparte wijk heeft een tijd gekregen die je uitbetaald krijgt voor het lopen ervan. Maar doordat de eerste post pas 11 uur op het depot staat kan je nooit de hele dag vol lopen.Wel krijg je in het weekend een bonus bovenop je loon, wat het wel weer de moeite waard maakt. En je moet er natuurlijk rekening mee houden dat je in weer en wind loopt. Aan de andere kant is het in de zomer weer een heerlijk baantje.
Pluspunten
Vriendelijke baas en collega's, veel vrijheid en verantwoordelijkheid
Minpunten
Weinig uren, ook lopen bij slecht weer
Over het algemeen neutraal. Geen uitdaging, geen ontwikkeling mogelijk. Ivm reorganisatie vertrokken er voortdurend collega's.
Prima als je opzoek bent naar een bijbaantje. De leiding was vriendelijk en de tijden waren flexibel.