PostNL

Reviews voor PostNL in Hillegom

ik kan vanaf 11.30 uur mijn post ophalen op het depot,dan loop ik in ong.1,5 uur mijn wijk.wat ik heb geleerd is dat je zelfstandig moet werken en een hoop verantwoording hebt over de post.met de directie heb ik weinig contact omdat ik mijn post in hillegom loop en mijn leidinggevende op kantoor in haarlem zit.wel heb ik regelmatig telefonisch contact met mijn leidinggevende queeny hart.collega's zie ik niet zo veel,want iedereen heeft zijn eigen tijden.maar het zijn fijne,behulpzame mensen.op dinsdag en zaterdag hebben we huis aan huis folders.dat is wel eens moeilijk omdat je dan soms niet alles in een keer kan meenemen en heen en weer moet fietsen.ik doe dit werk graag,maar ik heb maar een contract voor 9 uur per week,ik zou graag full-time aan de slag willen.zoals ik al zei doe ik dit graag,je bent vrij,komt in contact met de mensen en je zit niet binnen op een plek.ik zit graag op de weg in een auto en daarom hoop ik een baan als koerier te vinden.leuk om paketten en dergelijke rond te brengen door het hele land en misschien ook in het buitenland.
Pluspunten
je kan je eigen tijden invullen.lekker vrij.
Minpunten
veel te weing uren.
het was maar 10/15 uur in de week Collega' s zag ik alleen even op het verdeel punt, dus weinig contact.
Pluspunten
lekker buiten
Minpunten
veel lopen met zware belasting