PostNL

Reviews voor PostNL in Hengelo OV

Gezellige collega's, leuke werkzaamheden, mindere werktijden
Pluspunten
Werksfeer
Minpunten
Werktijden
vondt een leuk werk maar betaalde zo slecht !! en de baas was niet vertrouwen ..
Pluspunten
Minpunten
alles
doordeweeks was het drukker dan in het weekend waardoor je soms veel moest doen en geen pauze had. je had ook rustige dagen waardoor je uren niks te doen had. Ik heb daar niks geleerd want laden en lossen kan iedereen die fysiek in orde is. Ik werd ook wel eens ingepland bij de planbalie en daar was een gezellige werkomgeving. Daar moest ik de pakketten scannen en inpakken. Na mijn ervaring was dat het leukste wat ik heb gedaan maar dat kwam ook door de werksfeer. Ik heb wel eens moeten bezorgen als inval en ik ken de routes niet dus dan was dat voor mij het moeilijkste.
Pluspunten
gratis thee/koffie
Minpunten
onregelmatige werkdagen
Een typische dag op het werk altijd leuk en gezellig, je leert heel veel in verschillende taken.
Pluspunten
Gratis koffie/fruit
ik heb met veel plezier bij post.nl gewerkt heel goed bedrijf
Ik vond leuk te doen jammer dat is afgelopen maar helaas??
Beste fysiek zwaar werk maar wel leuk en gezellig.elke dag op een ander lokatie werken
Pluspunten
Leuke collegas
Minpunten
Soms fysiek zwaar werk
Ik heb hier met een heel divers en leuk team mogen werken.
Dit werk was op oproepbasis maar, ik mocht best vaak terug komen wat ik wel fijn vond. Het werk is elke dag hetzelfde maar, ik werd vaak op andere stations geplaatst en moest dan ook verschillend werk verrichten. ik hou wel van afwisseling
Pluspunten
Op tijd klaar
mooie werktijden managers zijn altijd te bereiken zeer leuke collega;s het moeilijkste is dat je niet altijd een vaste route rijd op je zelf zijn en een soort van eigen baas
Pluspunten
gratis koffie
Minpunten
hoge werkdruk
Het werken op zich is wel leuk als je van fysiek en seriematig werken houdt. (Indien functie Pakketten sorteren) Bij aanvang (je bent verplicht 15 minuten voor aanvang aanwezig te zijn )wordt het aantal van de dag besproken en eventuele verbeterpunten,ook van de dag ervoor. Personeel wordt gecontroleerd op fouten tijdens werkzaamheden,die worden ook kenbaar gemaakt aan het desbetreffende personeelslid. Ze hanteren een richtlijn van het aantal fouten die iemand mag maken.Tijdens je werk is het niet toegestaan om zomaar naar het toilet te gaan dit moet in overleg met een leidinggevende.Uiteraard heeft dit ook te maken met het proces dat niet mag worden gehinderd.Ze houden je continu in de gaten.Er is niks wat de leidinggevenden daar ontgaat en alles is planmatig. De leidinggevenden voorzien elkaar dan ook via zo,n oortje van informatie. Er werken bij Post.nl in Hengelo (ov) heel veel mensen vanuit de SWB (re-integratietrajecten in het kader van de Wet Werk en Bijstanden) Tevens zijn er ook uitzendkrachten werkzaam op oproepbasis vanuit een zogenaamd pool systeem. Wat mij ook heel erg opvalt is dat er veel doorstroom is van personeel en mensen er niet lang blijven.Dit zou kunnen liggen aan dat dit voor veel mensen is een een tijdelijke tussenstop met uitzicht naar een betere baan met meer zekerheid en tevens zou het ook kunnen liggen aan de arbeidsomstandigheden die volgens mij nog wel eens te wensen overlaat.Er mag dan ook wel wat meer rekening worden gehouden met het personeel en niet alleen de cijfertjes! Het bedrijf is hermetisch afgesloten. Bij binnenkomst - meer...
Pluspunten
Het enige wat ik kan bedenken zijn de collega, s en het werk op zich
Minpunten
Roken tevens door leidinggevenden bij de personeelsingang
Leuke collega's. Je werkt voornamelijk alleen maar bent als team verantwoordelijk.
de tijden om te werken was goed post sorteren was goed prettige samenwerking fijne collega s goed samen gewerkt dat je wel moet staan om je werk te doen dit ivm klachten rug en heup de omgeving was wel prettig om te werken
Leuke collega's, en werktijden die goed te combineren zijn met een andere part-time baan.
ondanks dat ik vrouwelijk ben werd ik goed op gevangen in de team ik werkte als opvoerder lossen van vrachtwagens storing oplossen. de moeilijkste was in de begin om de karretjes bij te houden tijdens vullen omdat alles snel moest gaan maar daarna ging het als een speer .Directie was helemaal top ik had geen probleem met hun.verder vindt ik heel jammer dat die contract niet is verlengt maar ik heb 1 jaar lang met plezier gewerkt.
Pluspunten
n.v.t
Minpunten
n.v.t
erg streng op beveiliging maar met een goede accommodatie de directie leiding zit er goed op de collega's zijn open en vriendelijk het overzicht behouden de verschillende aspecten van het leiding geven
Pluspunten
goede organnisatie
Minpunten
vele beveiliging
- Aangetekende pakketten sorteren en scannen;- Namen van chauffeurs controleren in Medea;- Aangetekende pakkettten en scanners aan chauffeurs geven;- Bij terugkomst de routelijst afhandelen;- Rembourskaarten + geld tellen van de chauffeur;- Geld verwerken in de kasopmaak;- Einde van de dag kasgeld bij elkaar optellen en verwerken.
uitstekend te doen alleen te weinig uren en alleen in de avond uren voor mensen met een relatie minder intressant
Pluspunten
aardig personeel
Minpunten
arbeidsuren