PostNL

Reviews voor PostNL in Helmond

Management is er niet volgens mij.Wel leuk werk om te doen.
Pluspunten
Werkzaamheden
Minpunten
Werk is met hoge tempo maar jij hebt goede collega’s, salaris altijd op tijd, collectiviteit korting op jou zorgverzekering, korting op dagjes uit. Goede kerstpakket en traktatie.
Pluspunten
Salaris op tijd
Minpunten
Te hoge werktempo, elke jaar worden de afstanden groter en krijg jij hetzelfde voor betaald.
leuk Bedrijf / leuke collega’s / leuk dat je veel mensen leert kennen
Het is leuk werk bij Post nl. Alleen jammer dat je maar ander half uur te werken hebt per dag .
Pluspunten
Je werkt buiten. En komt altijd mensen tegen .
Minpunten
Te wenig uren
Nou daar zou ik wel een boek over kunnen schrijven heb daar wel eens tegen de leiding gezegd van als ik hier weg ben dan komt er een boek over de mistanden bij post .nl maar aangezien ik niet al te beste opleidingen heb genoten ben ik helaas niet in staat om dat te doen want als de mensen buiten de post zouden weten hoe het er echt aan toegaat zou het landelijke schaamte vertonen op t.v.. ik wil me ook niet als klokkenluider bestempelen want met die mensen loopt het meestal niet goed af sorry dat ik niet in details kan treden????????? Onderling was het altijd fijn werken met collega's. ik heb geleerd voor je zelf opkomen anders ga je er onder door. zullen we het maar niet hebben leidinggevende............. het moeilijkste van mijn baan was gelijk krijgen als het ook zo was? het leukste was dat je vrijheid had want je was het meeste buiten het bedrijf aan het werk.
Pluspunten
vrijheid
Minpunten
zullen we het maar niet over hebben
het is een goede werkzweer en fijn werk je deelt zelf de dag in zo als het jou uit komt als het maar voor 18.00 uur bezorgt is, maar de verdienste is niet veel je houd +/- €5,- per uur over en dat vond ik te weinig je kreeg wel werkkleding en fietstas maar voor jou fiets moet je zelf zorgen die er veel van te leiden heeft
Pluspunten
je bent vrij in je werk
Minpunten
je verdiend niet genoeg, door weer en wint post bezorgen.