PostNL

Reviews voor PostNL in Heerhugowaard

Je werkt zelf standing in je eigen wijk. Tijdens post bezorgen moeten we ook sorteren en pakketjes af geven
Pluspunten
Zelfstandig werken
Minpunten
Te wijnig uren voor je wijk. En te veel handelingen te gelijk
Dit is een bedrijf waar je alleen voor oet gaan werken als je het geld niet echt nodig heb. Men verwacht dat je als een robot werkt. Op het moment dat ze denken dat je nog een tandje harder kan zullen ze je pushen toto het uiterste. Contact met andere collega's wordt niet gewaardeerd. Pauzes zijn een lachertje.
Pluspunten
Minpunten
te veel om op te noemen
Post.nl is een bedrijf dat niet zo vriendelijk is voor het personeel. Steeds geen vrij kunnen krijgen, geen belangstelling voor het personeel en geen waardering. Misschien komt dit ook wel dat ik drie leidinggevenden gehad heb in Ă©Ă©n jaar. Dus niet te combineren met je prive leven omdat je op zaterdag moet werken en dan geen vrij kan krijgen als je eens iets te doen heb op zaterdag. Ons depot krijgt zijn post pas om 13.00 uur ook erg laat om te starten want je was pas half vijf of later klaar. . Voor vijf uur moet de post bezorgd zijn. Even schuilen voor de regen of je broodje op eten was er niet bij en zorg ook dat je niet naar de w.c. moest want dat was ook erg lastig. Ook al heb je een laag niveau kan je dit werk doen (vind post.nl) dus je collega's zijn soms erg simpel en gemeen. Bijv steeds uitlachen als jouw wijk meer post had, rare reacties, steeds hulp nodig hebben ed..En veranderingen voeren elkaar in een snel tempo op. zoals scanner werkapp. en chinese post.. Pluspunten: lekker buiten actief werk.. Dus leuk werk maar de bezem mag wel eens door de hoofdadmi en de leidinggevenden! ik vond het leuk werk maar heb mijn contract niet laten verlengen vanwege bovenstaande minpunten.
Pluspunten
Actief werk buiten
Minpunten
collega's zijn simpel, weinig leuks aan en leidinggevende en planner, post.nl haal de bezem er eens goed door!
Heb er jaren fijn gewerkt, en met fijne collega's op een drukke dag stonden de postnl trailers al om 8 uur s'morgens voor de deur om de rolcontainers met post op te halen, op zo een dag gingen er wel 500 rolcontainers weg. Wij moesten dan postformulieren invoeren in de computer, kaarten op de rolcontainers doen en scannen. Dan zijn we echt de hele dag bezig om 12 vrachtwagens te laden. Het leuke aan deze baan was, je werkte zelfstandig, en moest zelf dingen regelen, en beslissen.