PostNL

Reviews voor PostNL in Heerenveen

Erg leuke tijd gehad bij Postnl, leuke collega's, altijd overal goed bij betrokken
Pluspunten
Personeel wordt overal goed bij betrokken
Minpunten
Geen pauze
ik heb altijd met plezier bij post nl gewerkt. dit deed ik als bijbaan naast mijn studie en dit was altijd erg goed te doen. Ik had super leuke collega's en zou dit zeker aan iedereen aanraden.
ja het werk was mooi leuk vroeg opstaan enn ik werkte met goeie andere collega dus je leerd hoe je moet gefocus blijven dat je maak geen fouten het moeilijkste van het werk is omgeving bij omgeving zetten bijv ; de jong straat en kievit straat postcode bjij postcode dus ik vond het wwel een chille baan het leukste is bezorgen
Pluspunten
nvt
Minpunten
nvt
heb er altijd graag gewerkt! als je goed met het alfabet bent, is het een prima baan voor je. leuke collega's ...goed te doen
Alles wordt tot de minuut uitbetaald. Verder de structuur van de planning kan voornamelijk in de vakanties beter. Moeilijk werk is het verder niet en je krijgt +- €10,00 bruto per uur.
Pluspunten
Gratis koffie, thee, soep, chocolademelk.
Absoluut niet leuk om te werken, menselijkheid was er niet. Moet er wel bij vertellen dat er in die tijd toen ik er werkte de ene na de andere ontslagen werd vanwege reorganisatie.
Pluspunten
Minpunten
vele
mijn dag begint rond 12 uur met werken, ik haal de post op met een aantal collega's bij het depot waar de tassen met gesorteerde en op adres liggende post wordt gebracht. vanuit daar ga ik met de fiets de post bezorgen. ik neem altijd alle post en eventuele huis aan huis mee. voor ik begin maak ik nog even een praatje met mijn collega's. als ik klaar ben met mijn werk ga ik gelijk door naar huis.
Pluspunten
zomers lekekr bruin worden tijdens het werken
Minpunten
werken in slecht weer, regen, sneeuw, wind.
Postbezorgen op de brommer is leuk om te doen. je kan je eigen tijd invullen als de post maar bezorgd wordt en voor een bepaalde tijd. soms is het ook wel saai wanneer het slecht weer is en je dus niemand tegen komt. Of als je verkleumt en nat thuis komt. Je moet door weer en wind. Maar als je dan weer thuis komt dan kan je voldaan nadenken over dat alle post weer netjes is bezorgd
Pluspunten
je eigen tijd invullen als de post maar voor een bepaalde tijd is bezorgd
Minpunten
je werkt altijd alleen
heb hier altijd met veel plezier gewerkt. De collega's waren prettig om mee samen te werken.
Pluspunten
combineren met kinderen
Minpunten
weinig uren per week
op de fiets de post rondbrengen sociaal met de mensen om gaan weinig contact met collega's omdat je alleen werkt fietsen in de sneeuw en dan de post zo goed mogelijk bezorgen genieten van de natuur onder het fietsen
Pluspunten
goede sportschool
Minpunten
dat je in weer en wind moest werken
het leukste van deze baan het omgaan met gezellige collega.s
Pluspunten
omgaan met gezellige collega, s
Minpunten
vroeg beginnen, weinig uren
post ophalen op depot en daarna rondbrengen niet veel geleerd goede directie leuke aan de baan: leuke collega's en werktijden moeilijke aan de baan: je moet door weer en wind
Ik begin om 7.30 uur met de post in de daarvoor verschillende straten vakjes te gooien .Daarna begin je met de post samenvoegen . wat betekend dat de post die machinaal gesorteert is samen voegen op nummer en straat in je wijk. Als alle wijken ik heb er 5 klaar zijn ga ik naar huis en start dan met bestellen van mijn wijk' leuk contact met de klanten in je bestelling. minder leuk in regen en wind te bestellen. de snelheid waarop je moet sorteren is volgens de norm niet haalbaar.
Pluspunten
in bestelling vrij en ontspannend
Minpunten
geen toekomstvooruitzichten