PostNL

Reviews voor PostNL in Harderwijk

PostNL heb ik als een geweldige tijd ervaren. Gezellige collega's, steeds andere chauffeurs op het terrein
altijd een goede werksfeer geweest , totdat we hoorden dat het kantoor ging sluiten , en we naar een andere vestiging moesten gaan werken met heel ongunstige werktijden
Veel fijne collega's werkdruk hoog bedrij gaat binnekort sluiten
goede werk sfeer,, heel goed te combineren met een andere baan of kinderen.
Een typische dag bij PostNL voor mij bestond uit het rondbrengen van postbakken, postzakken en enveloppen bij zowel particuliere klanten als bedrijven. Ik heb geleerd om mij aan een strak schema te kunnen houden terwijl ik mij natuurlijk wel gewoon aan de regels onderweg kan houden. De directie bestond uit leuke en gezellige mensen met een warm voorkomen. Het moeilijkste van de baan was constant op tijd rijden terwijl er onderweg natuurlijk van alles kan gebeuren waar je door verhinderd kan worden. Het leukste van de baan is ongetwijfeld de vrijheid die je hebt door in je eigen busje rond te rijden en post te bezorgen.
Pluspunten
Veel vrijheid
Minpunten
Strak schema
Met z'n alle laden op het depot, daarna gaat iedereen naar zijn eigen wijk om de pakketten te bezorgen en als je klaar bent terug naar het depot om de niet aangeboden pakketten weer in te leveren om die vervolgens de volgende dag weer een keer aan te bieden. Dingen leren doe je eigenlijk niet heel veel want, je bent alleen aan het rijden en pakketten afgeven aan de klanten. De directie heb je als je je werk goed doet geen contact mee dat gaat allemaal via de proces managers. Mijn collega's heb ik weinig contact mee, omdat je die eigenlijk alleen ziet tijdens het laden en verder niet. Het moeilijkste van het werk is om op het begin je bus zo logisch mogelijk in te delen om vervolgens zo snel mogelijk door je wijk te kunnen rijden. Het leukste van het werk is dat je veel contact hebt met de klanten.