PostNL

Reviews voor PostNL in Groningen

It was fine. The problem was mostly the weather. But nothing to do with postNL itself.
Minpunten
vrij beroep maar zwaar werk, is nog veel te verbeteren binnen PostNL
zakelijke onderneming met weinig aandacht voor het personeel
Een actieve buitenbaan met veel sociaal contact. Je moet tegen een spatje regen kunnen, maar daar krijg je keurig op tijd je salaris + tot 4 dagen reiskostenvergoeding voor terug.
Pluspunten
Vrijheid in werkomgeving
leuk bedrijf om te werken wanneer je een bijbaan zoekt naast je studie.
werkvloer is open opgezet, waardoor je last zou kunnen hebben van de omringende collega's.
Als werknemer heb ik veelzijdig werkervaring opgedaan in PostNL, kapper. Als persoon ben ik eerlijk, geduldig en ordelijk en ik sta altijd open voor nieuwe uitdagingen. Verder ben ik klantvriendelijk en sociaal en collegiaal. Ik vind het daarom belangrijk om in mijn werk contact te hebben met klanten en teamverband werken. Ik vind het belangrijk om klanten tevreden te stellen dat geeft mij een tevreden gevoel.
Pluspunten
N. V. T.
Minpunten
N. V. T
Werk nu in Groningen,straks naar Assen,toch jammer,wil graag dichter bij huis werken.
Pluspunten
Gratis koffie
Minpunten
Vroeg op
Het rond brengen van de post en reclame bladeren, dit op de fiets.
Pluspunten
Tijdens de zomer, heerlijk buiten
Minpunten
n.v.t
Zelfstandig werk Leuke collega's Directie niet bereid om iets te leren van ons Weinig uitdaging
Pluspunten
Zelfstandig werk
Minpunten
Geen inbreng
Ik heb 6 jaar met heel veel plezier gewerkt bij deze werkgever. In een krimpende markt is een hecht team onontbeerlijk.
het voorbereidend werk moet in hoge druk gedaan worden. doordat de post minder wordt, gaan de vaste mensen eruit en daardoor wordt het hectisch en chaotischer. er is weinig tijd om te communiceren met collega's. verder is het werk prima om te doen, eerder deed ik de bezorging er ook bij.
Bijna iedereen op de afdeling had zijn eigen pakket en daarnaast hadden we ook werkzaamheden met een deadline die wij in teamverband moesten uitvoeren. Helderheid en directe communicatie vind ik heel prettig en belangrijk en dat was ook het geval hier op de afdeling. Wij konden als collega´s goed met elkaar werken en communiceren. Ik heb geleerd om duidelijke afspraken en een goede planning te maken, signaleren van knelpunten en prioriteiten te stellen. Het moeilijkste van deze baan vond ik het stellen van prioriteiten tijdens een grote achterstand. Ik had er een beetje moeite mee omdat ik mijn klant op sommige momenten teleur moet stellen en dat wil ik juist niet. Het leukste van deze baan vond ik het uitzoeken van een remboursformulier of hij terecht is en deze op een aparte werkwijze te verwerken.
Pluspunten
Flexibele bedrijf
Minpunten
Bezig met reorganisatie
De hulpvaardigheid en saamhorigheid is groot tussen collega's in Depot Bieslook
Pluspunten
zelfstandigheid
Minpunten
Goed bedrijf om te werken . Bedrijf wordt omgezet van Fulltime ,naar parttime structuur. Veel veranderingen. Binnen de organisatie verschillende functies gedaan in de medezeggenschap. Van daar uit vaak deelgenomen aan project groepen,werkgroepen. Er is sprake van een goede overleg structuur. Het moeilijkste aan de baan was de aard van het werk ,nl kort cyclisch.Dus veel vaste patronen. De grote mate van vrijheid bij het buiten werk.
Pluspunten
Werken in Team verband., goede arbeids voorwaarden..
Minpunten
Veel kort cyclisch werk.
Weinig toekomst perspectief. Prettige collega's. Het werk is leuk en afwisselend.
Was helaas een tijdelijk baan van 6 weken. Had er graag langer willen blijven, maar dit was niet mogelijk. Werk was beschreven als 'eentonig', en dit klopte ook wel. Toch heb ik het met plezier gedaan. Collega's waren aardig en behulpzaam. En ook altijd wel in voor een praatje of een grapje.
Pluspunten
Parttime werk in de middag.
Minpunten
Helaas maar 6 weken
Als er een postzegel uitkomt is het druk op de afdeling. Afwisselend werk, dat is wat het elke dag uitdagend maakt. Altijd gezellige collega's gehad wat erg belangrijk is voor een goede werksfeer.
het werk op zich is prima, je bent lekker buiten, je kweekt een goede conditie en je bepaalt grotendeels je eigen werkuren. Maar het is maar een paar uur per week, geen doorgroeimogelijkheden en minimumloon waardoor je er niet van rond kan komen.
Je moet vaak meer werk doen dan waarvoor je betaald wordt, en post nl knijpt zijn medewerkers uit! Betrouwbare postbodes met veel kennis mbt adressen worden ingewisseld voor postbodes zonder ervaring maar die minder kosten. Ik werk er nu een aantal jaar (met tussepozen van enkele maanden, op voorsorteer en op bezorging) en zie een dalende lijn in kwaliteit van bezorgen en vriendelijkheid naar het personeel. Geld staat boven alles.
Pluspunten
Hardwerkende, gemotiveerd collega's
Minpunten
Je verdient steeds minder, voor steeds meer werk
Gezellige jonge organisatie. Uiteindelijke kort gewerkt, 2 weken, omdat ik het werken als incassomedewerker niet uitdagend genoeg meer vind.
Pluspunten
leuke collegas