PostNL

Reviews voor PostNL in Eindhoven

Helaas na 3dagen al ontslagen waarvan de eerste werkdag al slecht verliep ondanks foute en langzamer te zijn staan ze niet open voor wajongers. En krijg je niet goed genoeg in leer tijd. Veel stress en te hoge werkdruk haast geen of te korte pauzes! Wel een gezellig team maar in mijn ogen veel te comercieel.
Pluspunten
Aardige mensen goed loon.
Minpunten
Slecht ingeleerd worden weinig pauzes veelste hoge werkdruk
Heel fijn gewerkt daar, jammer dat het contract na 2 jaar niet verlengd werd.Ook jammer dat je niet meer uren kon krijgen, maar dat is nu eenmaal zo met de post
Postverdeler Eindhoven. Goede werksfeer en oog voor de mens. Super leuke collegae van allerlei rangen en standen.
Door een voortdurende drang naar reorganisatie om de kosten in de hand te kunnen houden is postbezorging wat ingewikkeld geworden en het management werkt niet vanuit de bezorging maar van boven af. Leuk is het in beweging zijn en contacten hebben met je klanten in de straat
Pluspunten
buiten zijn in beweging en sociale contacten
Minpunten
de eeuwige drang tot reorganisatie
leuke veelzijdige werkomgeving welke, helaas door reorganisatie gaat verhuizen.
Het ligt helemaal aan je teamcoach hoe je dag eruit gaat zien. Er zijn veel veranderingen binnen het bedrijf, bezuinigingen zijn vanaf hogere hand belangrijker dan de werknemer. Als je van buiten werken en extreme weersveranderingen houdt en het kunt verkroppen dat het bedrijf continu veranderingen invoert is het een prima baan. Als je een flinke dosis verantwoordelijkheidsgevoel hebt, want je bent verantwoordelijk voor andermans post, alleen dan ben je geschikt! Je hebt heel veel vrijheid, je baas loopt niet over je schouders mee te kijken, je kan post bezorgen wanneer jij wil, mits het vóór 17:00 bezorgd is.
Werken bij PostNL heb ik als zeer leuk ervaren. De collega's gaan met een leuke en frisse manier met elkaar om, en wanneer je hulp nodig had werd dit aangeboden. Het management was erg toegankelijk en eerlijk. Helaas was dit werk te fysiek te zwaar voor mij, maar ik heb geen slecht woord over PostNL.
Uiteindelijk was ik dubbel zoveel aan het werk dan de afspraak was.
Een geweldige bijbaan in de zomer maanden, je mag je eigen tijden indelen en bent altijd lekker buiten aan het werk.
Fijne, zelfstandige baan waarbij je de ruimte geboden wordt om je tijden flexibel in te delen.
Matige communicatie richting uitzendkrachten, weinig mogelijkheid tot groei en de uren waren nogal afwisselend. Onverklaarbare loonsverlaging bij aanbieding vast contract.
Mooi bedrijf om voor te werken. Maar..........na een lange post-periode toe aan een nieuwe uitdaging.
Bedrijf met veel werknemers, eigen verantwoording voor de post die je meeneemt, dus er is niets te vertellen over in het bedrijf werken. Wel een leuke baan als je graag op jezelf werkt.
Pluspunten
Eigen tijd indeling
Minpunten
Onoverzichtelijke tijden dat je de post op kan halen.
Sta steeds op tijd klaar en werk zeer nauwkeurig mijn postbestelling af. Zelfstandig werk en weinig contact met collega's. Klanten zijn zeer dankbaar als ik hen erop attent maakt dat hun sleutel op de deur steekt.
Gezondheid met fietsen. Leuke collegas. Mooi omgeving. . . .
Pluspunten
Buiten werk
Minpunten
Weer
Goed bedrijf, waar helaas flink ingekrompen moest worden in personeelsbestand
het leven van een postsorteerder bij de Post Nl. ik heb ruim 2 jaar mogen werken als postsorteerder bij de Post Nl en eerlijk is eerlijk ik heb echt een toffe tijd achter de rug. Om kwart over 6 beginnen met werken tot hooguit 10 uur en een heerlijk salaris om mee rond te komen als student zijnde. Mij collega´s waren super gezellig de directie was gezellig. het was gewoon een super goed team. je werkte met zijn 2e aan een tafel en je kreeg constant nieuwe post aangeschoven van onze verkeersleider. je pakte dan een zak van de container ging op zoek naar het orderformulier. vervolgens volgde je instructies op en splitste je post zoals het werd gevraagd op het orderformulier.
Pluspunten
Goede sfeer
sorteren en bezorgen van post, gezellige collega's, lekker buiten bezorgen....
Pluspunten
......
Minpunten
regenpak wel nodig
Hefftruk geleerd en waren wel goede collegas,het moeilijkste is moest ik snachts werken en het leukste is hefftruck rijden
Pluspunten
helftruck vergoed
Minpunten
niet veel werk uren