PostNL

Reviews voor PostNL in Drachten

Om 8 uur begint je dag met het voorsorteren van het werk dat rond 11 uur bezorgd moet worden.Dit sorteren gebeurt in groepen van 3, verdeeld over de werkvloer en zorgt eveneens voor een leuke werksfeer.Wat ik er van heb geleerd is ten eerste de omgang met mensen, dit tref je natuurlijk bij elke werkgever aan, en om flexibel te zijn.Op het moment van mijn dienst (hele zomer periode) waren ze bij PostNL net bezig met een reorganisatie en dat is de reden dat de "directie", eerder "de mensen van kantoor" moeilijk te pijlen waren, maar dit is begrijpelijk.Mijn collega's (de oudere garde) waren de werknemers die al voor langere tijd werkzaam waren bij PostNL en kenden alle hoekjes en gaatjes van zowel het vak als de omgeving waar bezorgd moest worden. Los van hun kennis waren het fijne mensen om mee samen te werken!Er was niets moeilijks aan deze baan, gewoon opletten en doen, het leukste vond ik zelf om in de zon te bezorgen, en dit in combinatie met het sorteren in de ochtend, doorbrak de vaste werksfeer. Al met al een leuke ervaring!
Pluspunten
collega's
Minpunten
reorganisatie
Altijd buiten in weer en wind. Wel weinig voorzieningen voor de post bode. eigen fiets ....Hard werken ook in de winter
Pluspunten
altijd buiten
Minpunten
te weinig verdienste
werk zweer word er niet pretiger opmocht er graag werken als chauffeur