PostNL

Reviews voor PostNL in Doetinchem

in de begin jaren erg veel plezier gehad, laatste jaren niet meer, slechte werkgever
Wachten tot post is aangeleverd op depot, dan eerst sorteren op de juiste volgorde (meteen de foutieve post apart houden). Groot nadeel is dat pas donderdagavond rooster voor de volgende week bekend wordt, zodat je weinig echt kan plannen. Bezwaar maken kan wel, maar heeft meestal geen nut. Sociale contacten opbouwen - als je een vaste wijk hebt - is 't leukste. Verder geen (echte) ontwikkelmogelijkheden.
Met leuke collega's een fijne tijd gehad maar door organisatorische redenen overcompleet geraakt bij Post.nl. Collega's en samenwerken voor mij een belangrijk onderdeel van het werk
Als contract werknemer bij PostNL krijg je minimum loon en daar wordt nog van afgesnoept omdat je aan een zeer krappe Tijd normering moet voldoen die vrijwel niet te halen is!
Pluspunten
Gratis koffie
Minpunten
slecht betaald voor het toch wel verantwoordelijke werk
het was vroeg beginnen maar ik heb veel verantwoordelijkheid geleerd voor de post van de oudere collega,s. ik vond de baan niet moeilijk ik vond de werksfeer erg fijn en de leukste tijd was rond de kerst.
Minpunten
de reorganisatie bij post.nl
Het omgaan met mensen , collega's, klanten en leidinggevenden maakte dit werk een afwisselende baan, altijd op zoek zijn naar de voor de klant beste wijze van verzenden, omdat ik inzetbaar was op verschillende werkplekken, voorsplitser,invoeren orders, baliemedewerker, chauffeuse,.logestiek medewerker was dit een fantastische baan.