PostNL

Reviews voor PostNL in Deventer

hard moeten werken tijdens mijn tijd hier in warme temperaturen
Voor de mensen die sorteren is het daar slecht werken. Werkdruk is hoog. De teamleiders zijn onaardig (sommigen).
hard gewerkt van 5 tot 12 uur. iedere dag weer van dinsdag tot zaterdag. altijd goed gewerkt maar kreeg geen vaste aanstelling. moest voor de 2de keer eruit voor een half jaar. je krijgt 3 maanden uitkering en de andere 3 maanden moet je het zelf uitzoeken. terwijl de andere mensen die minder werken en niet overwerken die krijgen een vaste aanstelling. zeer slecht vind ik dit. vandaar dat ik bij de post ook nooit meer wil werken.
heel commercieel, geen uitleg, geen ondersteuning, trage veranderingen in routewijzigingen
's ochtend denken dat t n saaie dag wordt en dan gebeurd er weer van alles; iedere dag is anders Mensenkennis Teveel Aandacht voor de mens Je weet nooit hoe laat je klaar bent Je werkt met totaal verschillende mensen
Pluspunten
Auto van de zaak, top collega's en aandacht voor diversiteit
Minpunten
Structurele reorganisaties door de krimpende postmarkt
Ik heb er fijn gewerkt en voor de uren die je daar werkt krijg je redelijk betaalt
voor de aantal uren die je krijgt in de week ligt de werkdruk te hoog bij de postvoorbereiding, vaak moet je wachten alvorens je kunt beginnen met het zetten van je post. mijn ervaring is dat er geen tot slechte communicatie is vanuit je unitmanager. geen functioneringsgesprekken het zetten van de post is geestdodend werk, heb het nu twee jaar gedaan en mijn tweede contract loopt nu af. blij toe :) geen doorgroeimogelijkheden omdat je maar 2 contracten mag werken en dan weer voor een half jaar eruit moet. dus het merendeel van de personen heeft geen affiniteit met PostNL, waardoor ze altijd mensen zoeken.
Minpunten
geen doorgroeimogelijkheden
Ik had mijn vaste route waar ik langs de klanten ging, om de post op te halen. Ik vond het fijn om op de weg te zijn, en zelf verantwoordelijk te zijn voor het op tijd bij de klanten zijn. Het moeilijkste aan de baan was dat het verkeer soms tegen zit en je dan een oplossing moet vinden om toch op tijd bij de klanten te komen. Bij PostNL is er een fijn team dat ik ook al kende van mijn tijd als coördinator daar.
Pluspunten
veel vrijheid
Minpunten
Ik ben heel snel door mijn 3 contracten gegaan waardoor ik er maar Ă©Ă©n jaar totaal kon werken
Vanuit een Wajong uitkering dacht ik wat uurtjes erbij te kunnen gaan werken. Drie dagen ingewerkt, 4e dag deed ik het alleen. Als je lichamelijke klachten hebt: niet aan beginnen! Als je niet tegen hoge werkdruk kan: niet doen! Je werkt onder tijdsdruk en wordt gecontroleerd. Krijgt een app op je telefoon en drukt op start als je begint.
Pluspunten
Gezellig, buitenwerk, leuke collega's.
Minpunten
75 kg mee op je fiets, je fiets heeft er enorm onder te lijden, mijn fiets is mijn eerste werkdag kapot gegaan, je werkt onder tijdsdruk, je wordt gecontroleerd, geen tijd om met buurtbewoners te praten, je krijgt fietsvergoeding van €7, - per maand of 1x in de drie maanden.
Prettige werksfeer, geen druk en er word goed met personeel omgegaan
slecht soms goed. denken niet in oplossingen. en schrijven de helft van je gewerkte uren niet eens op.
heb hier met plezier gewerkt, lekker druk leuke collega's, jammer dat het op hield.
Bakwagen inladen op volgorde en de route zo snel/veilig mogelijk rijden
Pluspunten
buiten werken
Minpunten
te veel stops
gezellige en verantwoordelijke baan,heerlijk in de buitenlucht
Ik ga na het depot en kijk op het bord welke wijk ik moet doen en die post tas neem ik mee. Ik heb erg leuke collega's en een leuke behulpzame baas. Het minst leukste is dat als het slecht weer is je ook moet werken. Het leukste is dat je zelf kunt beslissen wanneer je begint zolang het maar voor 6 uur rond is. Ik heb geleerd dat je altijd moet controleren of alles goed gesorteerd zit.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
ook met slecht weer moet je werken.
's Nachts werken kan ook gezellig zijn, dat heeft mijn deeltijd baan bij PostNL wel bewezen. Elke dag is het weer een uitdaging om de post op tijd klaar te krijgen. Echter ben ik me ervan bewust wel stressbestendig te zijn en me niet meer gek te laten maken door de snelheid of traagheid van anderen. Ik werk voor mezelf en ben met mijn eigen werk bezig. Niet met alle collega's kan ik het even goed vinden. Daar het eigenlijk werkzaamheden zijn wat men persoonlijk dient te doen, maken we er toch een feestje van wanneer het werk het toelaat.
Pluspunten
Eigen verantwoordelijkheid
Minpunten
In de gaten gehouden worden
.Altijd met veel plezier gewerkt, samen met mijn aardige collega's veel post bij de mensen gebracht zowel met de fiets als met de auto. In de regen en in de zon .
Pluspunten
goed salaris, leuke collega's
Minpunten
werk steeds verder werd "uitgemolken
PostNL is een fijne werkgever met een duidelijke werkomstandigheden. Ik heb er met veel plezier gewerkt en veel leuke collega's gehad.
Pluspunten
Fijne voorzieningen
Minpunten
strakke tijdsregels
je ziet veel mensen elke werkdag, mensen zijn je dankbaar en het werk is lekker in de buitenlucht.
Post sorteren, bestellingen klaarmaken en wegbrengen, contact met klanten, samenwerking met collega's was zeer goed en leuk. Het beleid is de laatste jaren erg veranderd. Erg streng en de leiding kijkt je op de vingers wat erg vervelend is.
Pluspunten
Werken in de buitenlucht, geen controle van de leidinggevenden
Minpunten
Zeer ongezellige kantine/behuizing, geen leuke leiding
Bij Postnl is het de gewoonte om de tijd die je krijgt om je werk te doen enorm krap is ingeschat. Heb je niet genoeg aan de berekende tijd is het heel normaal dat je dan in je eigen tijd doorgaat. Ik vind het helemaal niet erg om er wat eigen tijd in te stoppen, maar als de berekende tijd 1,5 uur is en ik ben 2,5 uur bezig vind ik dit toch minder prettig. Verder is de communicatie over veranderingen van bepaalde regels maar matig.
Pluspunten
Het is een van de weinige bedrijven die het niets uitmaakt hoe oud je bent.
Minpunten
Het werken in eigen tijd gaat na verloop van tijd tegenstaan