PostNL

Reviews voor PostNL in Delft

Leuk werk, veel variatie. alleen te weinig uren beschikbaar
Vulde in de ochtend mijn busje die ik ter beschikking had, en zorgde ervoor dat ik hem zo snel mogelijk leeg had om lekker naar huis te kunnen, terwijl dit erg lang kon duren omdat ik een grote wijk had met geregeld veel pakjes
collegiaal zijn niet alle medewerkers van PostNl helaas werk opzich en omgang met klanten is erg positief
Erg positieve benadering vanuit de team-coach ook telefonisch.
2 uurtjes buiten werken (verschilt per grootte van de wijk en aantal wijken). Je moet door weer en wind wat het wel eens zwaar maakt. Ik heb een leuke vaste wijk waarbij ik de mensen ook leer kennen en dat maakt het ook gezellig. Kan extra werken als er wijken openstaan in vakantie periodes. collega's zeggen elkaar over het algemeen vaak gedag en soms wel eens een praatje als je de post op het depot ophaald of wacht op de post. Moeilijkste is de winter periode met veel post en sneeuw/ijzel waarbij je kans hebt op ongelukken zoals uitglijden en vallen met de fiets. In de zomer als het erg heet is wordt er voor waterflesjes voorzien en gewaarschuwd om goed te drinken etc. krijgt per sms te horen of de post op tijd geleverd wordt of dat er vertraging is voor jou wijk.
Pluspunten
sms systeem
Minpunten
soms slecht sorteer werk wat mijn werk lastiger maakt
een typische dag op het werk is Donderdag altijd heel erg drukje le.elke dag is weer anders en je leer elke dag wat nieuws.Directie is uitstekend.een samenwerkend team.Het is geen moeilijke baan maar afwisseld.Ja zeker een leuk baan
Pluspunten
parttimewerk
Minpunten
verhuizing naar bleiswijk
lekker tijden om te werken, weer kan tegenvallen of prachtig zijn. post kan veel of weinig zijn. huis en huis of niet ligt aan de dag. ik vondt het lekker buiten te zijn, je kan verschillende mensen tegen in je wijk. je leert met hun om te gaan, dus klachten en leuke berichten over b.v. geboorte's, verjaardagen, kinderen hoe ze het doet met activiteiten. ik kan met al mijn collega opschieten. ik ben een makkelijk persoon om te gaan.de directie waar in contact ben gekomen kan ik goed mee opschieten en ik hoop dat het andersom ook zo. het moeilijkste wat ik vondt van de baan was klachten behandelen over collega's, maar dat heb ik ook geleerd hoe ik daar mee om moeten om gaan. het leukste van de baan vondt ik de contacten met de mensen