PostNL

Reviews voor PostNL in Breda

het werken bij post nl is druk en stressvol en soms wel lastig.
Fijn en goed bedrijf om te werken,heb het er 48 jaarvolgehouden
vaak zwaar werk te weinig personeel. te weinig betaald worden.
Helaas gaat er door hoofd van de afdeling verkeerd met informatie van de personeelsleden omgegaan. Degene die is aangesteld om alles in goede banen te lijden pest mensen op de werkvloer en die wordt dan ook nog de handen boven het hoofd gehouden
Minpunten
Vuile werkomgeving, met personeelsgesprekken wordt verkeerd omgegaan
Het betreft een typische kantoor baan bij een sales functie.
Fysiek zwaar werk en de verdiensten mogen beter, je moet in- en uitklokken en je werk binnen een bepaalde tijd af hebben. Geen doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
lekker buiten (mits het slecht weer is)
Minpunten
zwaar werk
Het werk doe je alleen. De weersomstandigheden zijn niet altijd prettig maar daar kan je op kleden. Je bent wel vrij hoe je werk indeelt als je alles maar op tijd bezorgt
Pluspunten
Hebben soms een versnappering liggen
Minpunten
soms is het heel veel en soms heel weinig werk
Bij PostNl moet je voorbereid zijn op hoge werkdruk, maar 1 betaalde pauze van 10 minuten, ongeacht het aantal uren wat je draait, grote onzekerheid omdat je geen vast contract krijgt en er constant wijzigingen doorgevoerd worden waardoor er nog minder mensen nodig zijn. Ik had persoonlijk een directe meerdere die erg a-sociaal, neerbuigend en bot was en daar werd door de teamleider niets aan gedaan. Als je dan voor je recht op komt wordt je contract niet verlengd, dus niemand durft verder iets te zeggen. Je mag niet ziek zijn en ben je niet snel genoeg dan kun je het wel vergeten. Geen hulp, geen advies, geen waarschuwing, je ligt er gelijk uit. (tenminste.. in mijn geval). Alles draait om de productie en als mens stel je daar niets voor. Maar de collega's zijn leuk en het werk niet moeilijk en het is er vaak heel gezellig. Je moet alleen van je meerderen niets verwachten.
Pluspunten
Veel vrije tijd, gezellige collega's, niet te moeilijk werk
Minpunten
Hoge werkdruk, slecht management, geen baangarantie
fantastische werksfeer , goede teamleiders , begrijpen het vak , staan je bij waan neer nodig . door weer en wind zorgen dat alles veilig en op tijd aankomt. doorzetting vermogen en het mooiste klant contact.
Pluspunten
positief sta klaar voor anderen
Minpunten
was een mooi bedrijf maar door internet en diverse reorganisaties was de uitdaging voor mij weg. het leuke van de baan was het contact met de mensen op straat. het moeilijkste was de begintijd ( 4 uur beginnen )
Pluspunten
leuke collegas
Minpunten
aanvangstijden
Gezellig. Leuk sfeer. Aardige collega's. Multi cultureel
Het is een leuk bedrijf om voor te werken. Het is alleen zonde dat men niet in staat is goed te kunnen innoveren.
PostNL is een kleine organisatie binnen een grote organisatie. Naast targets is gezelligheid een belangrijk onderdeel van de dag. Ik heb het hier zeker naar mijn zin gehad, maar nu is het tijd voor iets anders. Fysiek en sociaal contact met mensen.
Pluspunten
Sfeer
het was n goede ervaring om in n magazijn / postssorteer omgeving te werken je bent steeds in beweging & leert dan zo ook snel & nauwkeuriger te werken
genoeg leuk werk. Eerst kijken wat je moet doen. Dan beoordelen, hoe je die dag het beste kan gaan werken. Vervolgens alle benodigdheden ophalen. Auto controleren, en dan aan de slag gaan.
Pluspunten
gratis koffie
Minpunten
leiding
De afgelopen jaren heb ik uitgebreide kennis opgedaan en diverse Sales functies vervuld bij PostNL. Mijn kerntaken waren onderandere: groepen coachen, waaronder leiding geven aan medewerkers en hen op de werkvloer coachen om het optimale uit het klantcontact te halen van klachten tot verkoop vanuit een breed scala producten en ook het binnenhalen van nieuwe contracten wat ik voornamelijk deed door telefonische acquisitie en klantbezoeken. Zodra een prospect klant was geworden werd ik de Account Manager en onderhield ik de zakelijke relaties. Ik ben gewend om met targets te werken. Vorig jaar heb ik drie onderscheidingen gehad van drie verschillende Sales Managers, aangezien ik meerdere teams heb ondersteund naast mijn huidige functie. Mijn target heb ik twee keer overstegen,alleen uit koude acquisitie, en daarom heb ik het afgelopen jaar afgesloten met een zeer goed als eindbeoordeling. Via een BOP traject bij PostNL heb ik een buitendienst training gevolgd, deze heb ik goed afgerond en een onbepaald contract gekregen.
Pluspunten
diversiteit van taken
Minpunten
doorstroming (post is een krimpende markt)
Leuke baan, Lekker bij post NL gewerkt. Geen verdere op of aanmerkingen
ik begin met de voordelen van het werk als postbezorger. Het is heel prettig dat je buiten werkt en in principe je eigen baas bent binnen het kader van de regels. Ik ben hier echt gehard in het zelf indelen van mijn tijd omdat ik me niet hoefde te melden en gecontroleerd werd, alhoewel het echt moeilijk was om bij slecht weer jezelf op te pakken en naar buiten te gaan. maar zeker een prettige baan als je toe kunt met een minimum salaris.
Pluspunten
vrijheid en veel beweging
Minpunten
je moet door weer en wind
samen met mijn team alles op tijd klaar hebben, goed gevoel.
PostNL is een gezellig bedrijf om voor te werken. Er zijn duidelijke richtlijnen en je weet precies wat je moet doen.
Een moeilijke baan is het niet, alert moet je wel blijven, zorgen dat de juiste post op het juiste adres binnen komt en je werkt altijd zelfstandig. Veel valt er niet te leren, het vergt doorzettingsvermogen en je moet fysiek sterk zijn. Over het algemeen heb je leuke collega's die je soms ziet. Je werkt meestal 's middags omdat de post nog gesorteerd word in de ochtenduren.
Pluspunten
werken in de buitenlucht, als je daar van houd.
Minpunten
hard werken voor weinig geld.