PostNL

Reviews voor PostNL in Assen

goede werkgever waarbij de werkdruk over de afgelopen jaren enorm is toegenomen
Alleen maar snel werken waardoor je helemaal geen binding krijgt met andere collega's. Dat is jammer!
Pluspunten
Door de vroege diensten houd je nog genoeg tijd over voor andere leuke dingen.
Minpunten
Veel druk op het werk!
de bedrijfscultuur is vrij plat gestructureerd, goed contact met leidinggevende. Post wat houd dat in, meer dan alleen de brieven die wij zelf ontvangen, alles wat wordt aangevoerd moet in de juiste containers worden gelegd, daarnaast heb je veel contact met chauffeurs van het Grootvervoer en ben je verantwoordelijk voor de juiste vrachtbrieven.
Aan het begin van de dag weet je niet hoeveel post er is, je moet dus erg flexibel zijn in je eindtijd
ik vindt het leuk werk heb het altijd met plezier gedaan maar omdat ik 3 x een contract had moet ik een half jaar uit
Je doet je werk op je eigen manier. Zolang het maar binnen de beschikbare tijd gebeurt. Onderweg heb je veel contact met klanten. Dat maakt hetinteressant en aantrekkelijk.
Pluspunten
zelfstandigheid
Minpunten
Ik werk er als uitzendkracht. Dus totaal geen zekerheid.
goede afwisseling in het werk. vrijheid door het buiten werken. prettige omgang met collega's
Om 13.00 uur post halen werk minimaal 12 uur per week. Collega's zie je niet veel ieder heeft zijn eigen route. Werk is best zwaar te noemen ,regen .wind ,warm ,fiets zwaaar met tassen post enz. Leuke kant altijd buiten ondanks het weer .Veel in beweging.
Minpunten
altijd lopen in de middag
Het klaarmaken en sorteren van de post voor de postbezorgers. h
het proces van sorteren tot ordenen en verzend klaar maken en dit in team verband zo snel en goed mogelijk voor elkaar krijgen.
veel geleerd, handigheid, zorgvuldig.leuke collega's goede samenwerking. het is een gevarieerde baan
drukte goed samen werken met je collega's elkaar aanvoelen en er voor elkaar staan. dat je hard moet werken bij de post omdat het voor zoveel uur klaar moet zijn. vooral met de feestdagen. leuke spontane collega's vol begrip en gezelligheid wat ik soms moeilijk vond, om binnen zoveel tijd je wijk klaar te hebben het leuke aan deze baan is dat iedereen weet hoe het er aan toe gaat en dat ze je altijd helpen wanneer het echt nodig is en het niet erg vinden maar met alle liefde doen. super leuke baas en als er wat is kan je er altijd bij terecht, zonder een vooroordeel zeker een plus 10 waard, met overleg kom je daar heel ver.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
minder drukke dagen
ik heb geleerd doorzetten gemotiveerd ben ik altijd collegas zijn gezellig maar zie je niet vaak moeilijkste van de baan je moet elke dag zorgen dat je doorzet leukste van de baan dat is je leert mensen en de wijk kennen de meeste mensen vinden een praatje wel fijnmaar daar ben ik niet voor aan genomen merk dat ik niet op de juiste plek werk. denk dat ik in de thuis zorg beter op mijn plek ben doe alles op de fiets en kan huizen schoonmaken en praatje maken
Pluspunten
als de post weg is dan ben je vrij
Minpunten
vies weer en elke dag sport net te iets te