PostNL

Reviews voor PostNL in Apeldoorn

Je bent op jezelf aangewezen. Je haalt de post op bij het depot en brengt deze via een vastgestelde route en binnen de tijd bij de mensen thuis. De post moet dezelfde dag bezorgt worden bij wat voor weer dan ook. Je bent verplicht om een smartphone aan te schaffen (waarvoor je gedeeltelijk een vergoeding ontvangt in de kosten), waarmee je je kan aanmelden en afmelden bij elke loop. Ook krijg je een scanner waarmee je de scanpakjes moet scannen (track en trace). Je krijgt een kleine fietsvergoeding elke maand. Je bent verplicht om elke zaterdag te werken. Het is een zware fysieke baan in de buitenlucht.
Doe jezelf dit werk niet aan. Mensonterende werkomstandigheden. De leidinggevenden zijn net een stelletje verveelde kleuters.
Pluspunten
N.v.t
Minpunten
Deze baan
Bij Postnl werken als postbezorger is goed te doen i.c.m. schoolgaande kinderen.
Pluspunten
Vrijheid en in buitenlucht werken
Minpunten
Contracten worden kleiner
Jammer dat het naar Deventer verhuisde. Het was voor de rest super leuke sfeer en leuke collega's. Binnen bepaalde tijd moet je je werk hebben afgerond. Het is zeker haalbaar. Soms is wat trager met postbakjes dan helpen de collega om het als nog op tijd af te hebben.
Pluspunten
Flexibel
Minpunten
Te weinig uren
PostNL is een zeer goede werkgever. Goede werksfeer en je weet precies waar je aan toe bent.
Met collega's heb je niet veel te maken, maar wel met 'klanten', je komt ze continu tegen en houd met de meeste wel even een praatje. Een typische dag is het ophalen van de post van een depot en dan de post (& folders) correct te bezorgen. Wat ik heb geleerd is heel nauwkeurig te zijn, je moet veel controleren een fout is namelijk snel gemaakt. Dus ook door de mensen die de post hebben voorbereidt. Het leukste aan de baan is de buitenlucht, je eigen tempo, maar de buitenlucht kan meteen een min punt zijn, slecht weer.
Pluspunten
Eigen tempo
Minpunten
Veel zetfouten
Ik werk 8 tot 10 uren in de week verspreid over 5 dagen als postbezorger.Kom met heel veel mensen in kontakt en ben veel buiten.Ik heb heel goed kontakt met mijn collega's en directie.Het moeilijkste is als wij de piekdagen hebben.Dan moeten wij reclames en veel post rondbrengen.Dan is het fietsen behoorlijk zwaar,het leukste van de baan is je je eigen tempo kan bepalen.
Pluspunten
is niet van toepassing
Minpunten
is niet van toepassing
Dit is een leuke bedrijf waar leuke en behulpzame mensen werken. Ik heb een goede leidingevende die alles goed en duidelijk uitlegt,en met wie je goede afspraken kan maken
Pluspunten
koffiegeld, reiskostvergoeding
Met collega's het post proces weer in goede banen geleid en met veel plezier de post naar de klanten gebracht. was ook goed weer er voor niet te warmen jet te nat.
Pluspunten
prima salaris
Minpunten
reorganiseren