PostNL

Reviews voor PostNL in Almere

Laag inkomen ook wanneer je werkt als student om bij te verdienen voor je studie, weinig sociale contacten, en weinig mogelijkheden om door te groeien in het vak, kan ik deze baan enkel aanraden wanneer je nog heel jong bent en nog niet te veel kosten moet dragen.
Als de post op het depot binnen is laad je je fiets vol en ga je de post bezorgen.
ik heb er 43 jaar gewerkt eerste jaren met plezier maar de laatste 10 jaar werd het niet meer menselijk meer vooral de leiding gevende
Is een goed beginnend bedrijf voor koeriers en chaffeurs
Er ligt wel een hoge werkdruk, doordat je voor een bepaalde tijd klaar moet zijn met het sorteren van de post, maar door de leuke collega's en de goede begeleiding was dit geen probleem. Nu zijn er sinds ik daar weg ben gegaan veel zaken veranderd, die al in ontwikkeling waren toen ik er nog werkte, daarom kan ik nu niet garanderen dat de sfeer en de collega's nog hetzelfde zijn als 5 jaar geleden.
Pluspunten
Eerlijke behandeling en goed team
Minpunten
weinig werkuren
gezellige team en werk makkelijk te combineren met familie
Lekker afwisselend, klant gericht, en niet te vergeten leuke en gezellige medewerkers.
Pakketen bezorgen in dienst van Post NL. Gezellige collega's Het leuke aan dit baan was dat je elke dag met verschillende mensen in contact kwam.
Het leukste van de baan is je vrijheid,maar het is aan de andere kant ook wel zwaar op de drukkere dagen dan heb je veel zware tassen te dragen waar je dus wel tegen moet kunnen. Het is heerlijk een veel in de buitenlucht te zijn.
Dit is en was de perfecte baan in de tijd dat mijn kinderen naar de basisschool gingen. Dit omdat ik zelf mijn tijden kon aan passen met school. De collega's onder elkaar is gezellig alleen zien we elkaar alleen in het depot. Verder loop je alleen je bestelling rond. Hier kom je wel veel mensen tegen. Vaak word je onderweg aangesproken. Soms gezellig, soms triest en soms om de weg te vragen. Het contact met de mensen maakt deze baan leuk. Nu zou ik graag met uren willen maken maar dit kan helaas niet.
Pluspunten
flexibel, fijn klantencontact
Minpunten
weinig uren
Heb hier veel geleerd. Ben vooral in het begin zeer gewaardeerd geweest wat ervoor zorgde dat ik mij volledig kon inzetten. Het aansturen, begeleiden van personen, het plannen en zorgen dat werkzaamheden in goede banen worden geleid heeft mij veel voldoening gegeven. Door reorganisatie is er steeds minder mogelijk. Het is een totaal ander bedrijf geworden.
Pluspunten
Dicht bij huis
Minpunten
Te weinig contracturen
elke dag is weer andersveel samenwerken met directie en collega'sprettige werksfeerveel en hard werkenafwisselendsamenwerken met diverse culturen
hhet contact met de mensen in de buurt is erg leuk leuke collegagoede stratenkennisniet altijd goede communicatie wat betreft de te lopen wijken tussen directie en bezoegers
Pluspunten
indeling eigen uren en tijd
Minpunten
vaak meer tijd nodig voor de bezorging terwijl er standaard uren worden uitbetaald
Mijn collega's waren hartstikke gezellig. Ik heb daar veel geleerd qua proces van de post. De directie was ook gezellig.