PostNL

Reviews voor PostNL in Almelo

Jammer dat dit bedrijf ter gronde wordt gericht door de vele concurrenten.
Pluspunten
laatste tijd gratis koffie
Minpunten
zeer hoge werkdruk
Geen doorrgoeimogelijkheden, weinig waardering, teveel post onverwachts, slechte hulpmiddelen, laag salaris, te weinig personeel, te weinig recht op verlof, kortom.......
Pluspunten
Lekker buiten, vast loopje, dus vast contact met klanten
Minpunten
Zware pakketjes, huis aan huis onverwachts meer dan verwacht( geen aankondiging vantevoren), post laat op depot door verhuizing naar Deventer, slechte sortering
een leuke en zelfstandige baan waar je zowel in teamverband en als peroon zelfstandig goed kan werken
bijna 20 jaar met veel plezier mogen werken bij postnl. veel kansen gekregen en benut. Wel jammer dat het bedrijf nu moet concurreren met andere postbedrijven dit komt de kwaliteit van postbezorging niet ten goede.
is niet van toepassing omdat ik dit niet echt belangrijk vind en ook het werk niet veel inhoud of uitdaging had.
Pluspunten
collegas
Minpunten
werk
Een aantal mensen moeten heel vroeg beginnen voor de vroege ochtendsortering. Daarna komen de rest van de collega's om de post te sorteren. Snel en precies te werken Prettige collega's het werk is niet moeilijk maar vergt wel accuratesse en concentratie Fijne werksfeer
Pluspunten
Alleen 'smorgens
Minpunten
Je krijgt als voorbereider geen vast contract.
Onder grote werkdruk alle poststukken van meerdere wijken verwerken zodat deze snel bezorgd kunnen worden door de postbodes. De druk was niet altijd even leuk. De sfeer had hier bij veel collegae onder te lijden. Het team waarin ik werkte was wel ontzettend leuk.
Pluspunten
collega's
Minpunten
Niet tot weinig extra's. zelfs nog betalen voor je koffie in de pauze
vroeger prima werkgever voor volletijd medewerkers. nu alleen nog maar voor deeltijdwerkers
Het was een fantastiche baan! Ik werk al 12 jaar bij de post, maar zoals het tegenwoordig gaat word het er niet leuker op. Ik heb een vast contract van 20 uur in de week. Die uren kan ik gelukkig maken in 3 dagen. Maar al mijn collega's die fulltime waren, waar ik jaren gezellig mee heb gewerkt zijn allemaal weg. Eeder werkte ik altijd tussen de mannen, nu bijna alleen maar vrouwen. Dat is wel even wennen. Ook mag je niet meer praten tijdens het werk. Ik vind dat ronduit belachelijk. De tijden waarin je je werk moet doen is erg krappies. Erg jammer dat het zo gelopen is met de post. Ik werk er nog steeds, omdat ik het werk op zich leuk vind en omdat ik nog goed betaald krijg. De mensen die ze nu aannemen verdienen heel wat minder dan wat ik doe.
Pluspunten
Als oude postbode goed verdienen. vrijheid op de straat, betaalde fitness
Minpunten
Hoe alles nu veranderd.