PostNL

Reviews voor PostNL in Alkmaar

Laatste half jaar lange dagen en slechte werkdruk niet haalbaar
Pluspunten
Minpunten
Lange werkdagen en slechte werkdruk
Was een prima baan, wel veel werk en hard werken. Redelijk goed salaris
In Postnl werkte ik als poetvoorsoorter die niets te maken had met ICT. Dat was een uitdaging als mijn eerste Nederlandse kennis met werksituatie. Daar waardeer ik en ik ben tevreden over Postnl en nu ik wil een stapje verder.
Als medewerker heb je altijd een bewogen avond aangezien er van alles kan gebeuren. dat maakt het werk leuk en je zit niet stil.
zelf heb ik een fijne ervaring gehad bij het bedrijf. leuk collega contact ideale uren voor een goede compensatie
goede werksfeer en leuke collega`s maken het totaal plaatje compleet
Pluspunten
heerlijk zelfstandig je ding doen
Minpunten
na 2 jaar geven ze niemand een vast contract
Een typische werkdag is hard aan het werk met een gezellige sfeer. Ik heb geleerd om nauwkeurig en netjes te werken in een korte tijd. Ik werk zelfstandig en bij fouten meld ik het gelijk voor een snelle oplossing. Mijn taken zijn duidelijk voor mij en ik denk vooruit om het allemaal soepel te laten verlopen. De directie is altijd in de buurt en dat is prettig voor als je wat wilt vragen. Mijn collega's zijn heel gezellig en dat werkt prettig. De samenwerkingsband is hierdoor heel sterk. Er is weinig moeilijk aan deze baan. Het is een kwestie van goed opletten. Het leukste vind ik het lopen van mijn wijk. Ik ben graag in beweging.
Pluspunten
Gezellige sfeer
Minpunten
Er worden veel mensen ontslagen nu er een nieuwe machine komt
weiniig over te vertellen omdat ik altijd in de buitenlucht werkte.
Pluspunten
nvt
Minpunten
nvt
Ben op Maandags vrij, op Dinsdag t/m Zaterdag ben ik aan het werk. Heb op Woensdagmidaag en Vrijdagmiddag tijd over. Het leukste van de baan is dat je veel contact heb met mensen. Je werkt lekker buiten en genoeg tijd voor jezelf. Heb leuke omgang met collega's en nooit problemen met anderen
Pluspunten
Je krijgt een weleens een goede beloning
Ik begin bij mijn eigen kast met het ingooien van de post die in grote bakken voor je klaar staat.Daarna krijg je de machine post en sorteer je de ingegooide post ertussen.Dan bundel je de post en doet dit in postzakken voor de postbodes. Ik heb enorm geboft met mijn collega's gezellige groep . De baan vind ik helemaal niet moeilijk...hard werken dat wel maar daar draai ik mijn hand niet voor om. Helaas wordt er in dit bedrijf ook gereorganiseerd en kan ik ook niet meer blijven dus vanaf 1 april ben ik hier niet meer nodig. Heel erg jammer want het is zo leuk werk!
Minpunten
beetje korte pauze
Het is een gezellig ,rolstoelvriendelijk bedrijf.Er is niet echt een goede communicatie, maar als je vraag krijg je wel antwoord!Hetr leukste van de baan is dat het ontspannen maar wel verantwoordelijk werk is met leuke collega's.
Pluspunten
rolstoelvriendelijk
Minpunten
mindere communicatie