PostNL
Review over PostNL van een medewerker

post nl

12 maart 2019
i was like work ! but was probles in privat life what make me lose this jobb! But jobb was really good and for me enaf money per week collegs friendly!
19 december 2016
Medewerker (voormalige medewerker) - Den Haag
Sorteren pakketten in bedrijf Samenwerken met collega's 2 of 3 leidinggevenden op de werkvloer Fysiek werk Je bent bezig en hoeft niet veel te lopen
4 april 2015
Medewerker (voormalige medewerker) - halfweg
paar uurtjes ochtend werken, Ik ben die persoon dat is gevraagd om alles te doen en mensen te opleiden ( scannen, computer werk, opvoeren, sorteren, aanvoelende hulp en rejectie ) perfect met team. is leuk dat wij doen alles daar als een team en samen naar huis . minder leuk is dat pauze alleen 15 min met lopen 5 min boven beneden zo kan je niks eten of geen tijd naar WC .
Pluspunten
snel werkende . kan ook naar andere mensen goed opleiding geven
Minpunten
Soms laat( paar keertjes in jaar door ziekte of niet gehoorde wakker )
5 februari 2015
Medewerker (huidige medewerker) - Nieuwegein
Om 7u30 begint de werkdag met het verzamelen van post voor de brengklanten. Dit zijn klanten met een postbusnummer waar op vaste tijden de post moet worden gebracht. Vervolgens terug naar de vestiging in Nieuwegein waar de post voor de postbezorgers moet worden geladen en vervolgens naar depots moet worden gebracht voor 11u. Dan heb je nog een gebied waar je zelf de post rondbrengt meestal de buitengebieden.