PostNL
Review over PostNL van een medewerker

positieve werksfeer

4 december 2015
zelfstandig werk, leuke collega,s, vertrouwen en verantwoordelijkheid, contact met klanten
Pluspunten
zelfstandigheid
Minpunten
weinig uren werk
2 april 2021
Postbezorgster (voormalige medewerker) - Hellendoorn
Leuke collega's! Werkdag begon altijd met een gezellig praatje. Flexibele werktijden. Lekker in de buitenlucht werken.
Pluspunten
Flexibele werktijden, relaxte sfeer
19 maart 2021
Postbezorger PostNL (huidige medewerker) - Delden
Goede opdrachtgever die er alles aan doet om het je naar de zin te maken binnen de mogelijkheden die er zijn.
Pluspunten
Betaald altijd op tijd
27 april 2016
Zelfde functieZelfde locatie
Postbezorger (huidige medewerker) - Soest
* Het eerste wat je doet is naar het desbetreffende depot rijden, daar je fietstassen vullen met post en je folder tas met folders vullen. En dan de post bezorgen! Vaak is er ook een moment dat je even gezellig kan bijpraten met je collega's * Ik was best verlegen, maar nu minder. Ik ben veel socialer naar mensen toe. * Met de directie heb ik niet zoveel te maken * De meeste collega's zijn aardig, andere zie ik niet veel en er zijn zelfs mensen die ik nog nooit eerder heb gezien. * het moeilijkste van de baan is vooral de kerstperiode vanwege de kerstkaarten. Maar ook het weer is soms vervelend. Ik houd niet van regen en wind, en ik vind een combinatie van die 2 helemaal vervelend. * Leukste van de baan is vooral in de zomerperiode wanneer de zon schijnt, wordt je lekker bruin. Verder het contact met mensen vind ik ook erg leuk. En het feit dat mensen denken dat je geen opleiding heb gevolgd als postbezorger is ook leuk, Ik doe dit als bijbaan omdat ik een volle week op school zit. En als ik dat dan vertel dan zijn de meeste mensen wel verbaasd omdat ze zoiets niet verwachten. En je kunt zelf bepalen wanneer je pauze neemt, zolang de post maar wel op tijd bezorgd wordt
Pluspunten
Met lekker weer wordt je lekker bruin, zelf je pauzes indelen
Minpunten
Regen en wind, veel post in de kerstperiode