PostNL
Review over PostNL van een medewerker

28 juli 2020
Ik heb een hele leuke tijd bij PostNL gehad. Ik heb er vier jaar als zaterdagbezorger gewerkt en een jaar als postbezorger (vijf dagen per week). De werksfeer was zeer goed. Ik heb op vier verschillende depots gewerkt, maar op één na waren alle collega’s ontzettend aardig, belangstellend en gezellig. Ik ben daardoor altijd met plezier naar het werk gegaan. De vriendschap die ik op het werk heb gevonden, is mij veel waard en zal ook blijven. Ik vond het een voordeel dat ik veel verschillende wijken mocht lopen, zodat ik veel afwisseling in het werk had. Verder vond ik mijn leidinggevende en de medewerkster van de administratie erg aardig en begripvol. Een nadeel was het salaris in verhouding tot het werk. Het werk kon behoorlijk zwaar zijn, en toch verdiende ik het minimumloon. Een ander nadeel was de verdeling van de uren. Ik werkte ongeveer 3,5 uur per dag (16 uur per week), maar twee dagen van 8 uur was beter geweest in verband met mijn studie. Om deze twee redenen ben ik op zoek gegaan naar een andere baan en die heb ik ook gevonden. Daarom neem ik over een maand afscheid bij PostNL, na een mooie tijd!
Pluspunten
Leuke collega’s, fijne leidinggevende en administratief medewerkster, gevarieerd werkaanbod
Minpunten
Minimumloon, verdeling van de uren
11 april 2021
Postvoorbereider (huidige medewerker) - Venlo
Al weer 5 jaar met veel plezier gewerkt. Helaas weer contract beëindiging na 3 jaar. Geen uitzicht op vaste baan bij functie als Postvoorbereider.
Pluspunten
Veel vrijetijd na het werk.
Minpunten
Vroeg beginnen. In mijn geval 5.30 uur.
2 april 2021
Postbezorgster (voormalige medewerker) - Hellendoorn
Leuke collega's! Werkdag begon altijd met een gezellig praatje. Flexibele werktijden. Lekker in de buitenlucht werken.
Pluspunten
Flexibele werktijden, relaxte sfeer
9 januari 2020
Post-productie (voormalige medewerker) - Roosendaal
Het is hard werken, maar het geeft elke keer weer voldoening als alle post is gesorteerd en kan worden bezorgd op tijd.
  1. Leuk bedrijf om voor te werken, maar het werk staat niet in verhouding tot de verdiensten