PostNL
Review over PostNL van een medewerker

Indringerig

1 februari 2021
Ik kan me voorstellen dat bezorgen met busjes leuk is, maar de gewone post is zeer vervelend werk. Mensen die daar werken zijn een van de twee dingen: of ze houden er oprecht van om post te bezorgen, of het zijn mensen die denken dat ze daar een leven opbouwen zijn. Na mijn ontslag werd ik, ondanks vele gezellige uren samen, aangekeken alsof ik een vreemdeling was. Erg jammer, erg slechte werksfeer (bij de bezorgers op fiets).Als klap op de vuurpijl: toen ik me ziek had gemeld geloofden ze me niet en kwam de leidinggevende me opzoeken op mijn adres. Toen bleek dat ik niet in bed lag, maar op de bank zat, kon ik mijn spullen inleveren. Belachelijk. En raar. Wel zeggen dat "we nu geen tijd hebben om alle post te bezorgen" maar wel 20 minuten bij de deur staan blaffen.
Pluspunten
Buiten werken
Minpunten
Overuren, slechte uitleg, slechte werksfeer, slechte
16 mei 2021
Postbezorger (voormalige medewerker) - Muiderberg
Later beginnen en vroeg klaar Op drukke dagen wordt het later, heb leuke contacten overgehouden
Pluspunten
Zelf tijd indelen
14 mei 2021
Postbezorger (huidige medewerker) - Utrecht (provincie)
Het werken als postbezorger in de buitenlucht is voor mij het beste wat er is. Het contact dat je met de klanten hebt door dit werk is ook leuk. Alleen het salaris hoef je het niet voor te doen en de uren helemaal niet. Dit werk is leuk voor mensen die 8 tot 15uur per week willen werken, meer uren zit er helaas niet in wat zonde is. Wel kan je ervoor kiezen ook in de ochtend te sorteren, dan kom je ongeveer uit op 28/32uur in de week.
Pluspunten
Buiten werk, collega’s
Minpunten
Salaris, uren
28 februari 2018
Zelfde functieZelfde locatie
Postbezorger (voormalige medewerker) - Leek
Te weinig waardering voor de werknemers op de werkvloer van bovenaf. Fysiek en lichamelijk zware baan.