PostNL
Review over PostNL van een medewerker

Al 5 jaar met veel plezier gewerkt.

11 april 2021
Al weer 5 jaar met veel plezier gewerkt. Helaas weer contract beëindiging na 3 jaar. Geen uitzicht op vaste baan bij functie als Postvoorbereider.
Pluspunten
Veel vrijetijd na het werk.
Minpunten
Vroeg beginnen. In mijn geval 5.30 uur.
16 mei 2021
Postbezorger (voormalige medewerker) - Muiderberg
Later beginnen en vroeg klaar Op drukke dagen wordt het later, heb leuke contacten overgehouden
Pluspunten
Zelf tijd indelen
14 mei 2021
Postbezorger (huidige medewerker) - Utrecht (provincie)
Het werken als postbezorger in de buitenlucht is voor mij het beste wat er is. Het contact dat je met de klanten hebt door dit werk is ook leuk. Alleen het salaris hoef je het niet voor te doen en de uren helemaal niet. Dit werk is leuk voor mensen die 8 tot 15uur per week willen werken, meer uren zit er helaas niet in wat zonde is. Wel kan je ervoor kiezen ook in de ochtend te sorteren, dan kom je ongeveer uit op 28/32uur in de week.
Pluspunten
Buiten werk, collega’s
Minpunten
Salaris, uren
9 april 2020
Sorteerder (huidige medewerker) - Venlo
In de avonduren extra toeslag. Dit maakt de baan voor mij aantrekkelijk. Ook de beschikbaarheid is als parttimer goed te doen.. zo kan ik meer of minder werken in een week. Het basis loon had wel wat hoger mogen zijn. Dit ivm het harde werken. Zijn toch wel wat kilo's aan pakketen die gesorteerd worden. En het tempo is regelmatig relatief hoog. Daar zou wel een extraatje tegenover mogen staan
  1. Al 5 jaar met veel plezier gewerkt.