PostNL

PostNL Reviews

Nederland1,545 reviews

1,545 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 1,592 reviews

Zeer onpersoonlijke werkgever. Hoge werkdruk.

Alles draait om het verwerken van zoveel mogelijk post in zo weinig mogelijk tijd met minimaal aantal werknemers. Geen contact met leidinggevende mogelijk. Geen enkel functionerings of beoordelingsgesprek en heb er toch een vol jaar gewerkt.

Pluspunten

Toeslag in nachtdienst.

Minpunten

Slechte sfeer, hoge werkdruk.

Zoek vooral eerst verder naar een andere baan, het kan al snel beter

Er worden steeds weer nieuwe werkwijzen ingevoerd die de arbeidskosten moeten drukken, combibundel met postvest, nieuwe route van de post met veel en weinig postdagen per wijk, nu straks uit drie bundels bezorgen en langere lopen doordat wijken worden samengevoegd. Het levert steeds meer werkdruk op, terwijl beloning steeds minimaal blijft. Ook het aanschaffen van een bezorgfiets, reparatie en onderhoud hieraan en de aanschaf van goede werkschoenen komen vooral voor eigen rekening, want de vergoeding van post.nl hiervoor is veel en veel te laag. Eigenlijk dus gewoon een zeer slechte werkgever en zou vooral eerst nog verder zoeken voordat ik hier zou gaan werken. Ik ben binnenkort ook vertrokken.

Pluspunten

Minpunten

veel

Stressvol

Heb hier maar kort gewerkt als voorbereider. Volgens mijn sollicitatiegesprek/contract zou ik per dag 4 uur werken. Op de eerste dag werd mij al verteld dat niemand maar 4 uur werkt. Meestal werken ze 5-6 uur. Langer werken is dus niet een keuze, maar is verplicht. Toen in aangaf dat ik niet langer dan 4 uur kon werken werd er tegen mij verteld dat ik ontslagen zou worden. Ben uiteindelijk er zelf mee gestopt. Jammer, want ik vond het werk wel erg leuk. Ga hier niet werken als je een studie doet of een andere baan hebt.

Pluspunten

Gratis koffie thee

Minpunten

Zwaar werk Fysieke klachten (kapotte handen) Dreigende sfeer

Fysiek zwaar werk

Je gaat zelfstandig te werk, je haalt in de ochtend je post voor de dag op bij het depot in jouw buurt. Van te voren weet je nooit of het een zware of lichte dag gaat worden, het kan namelijk zo maar zijn dat er 2x zoveel tassen als normaal staan. Als je pech hebt en het is druk, dan kan het zomaar zijn dat je veel langer dan je basistijd aan het werk bent en het zware rugpijn thuiskomt. Gelukkig krijg je deze extra uren vrijwel altijd gewoon betaald. Op een rustige zonnige dag is het prettig werk. Helaas betaald het beschamend weinig.

Pluspunten

Werken op eigen tempo

Minpunten

Te laag salaris

Stressvol en slecht werksfeer

Stressvol, slecht mangers en werksfeer.!!!!!’!!!!!

Hard werken vooral fysiek. Er wordt geen rekening gehouden met lichamelijke klachten.

Kan wel heel gezellig zijn en dat is nodig ook, want het werk zelf is niks aan.

Pluspunten

Gezellig collega's, maar je moet wel zelf op ze afstappen. Toeslagen voor 's avonds en 's nachts werken.

Minpunten

Zwaar en/of heel saai werk.

Geen goed bedrijf

Je kunt geen carrière bij dit bedrijf heb je geen toekomstperspectief je komt niet veder

Minpunten

Lange dagen, veel stress veel werk

leuke collega

leuk collega, +weinig werk uren, -weersomstandigheden -

Hard werken in een informele omgeving

Prima werkgever. Hard werken maar daar wordt je dan ook goed voor beloond.

Pluspunten

winstdeling

Minpunten

Goed bedrijf , houd wel rekening mee dat je buiten werkt

Het werk was leuk maar je moet er rekening mee houden dat je buiten werkt .

leuke mensen om mee te werken

zou er zo weer willen werken.niet op alle afdelingen maar voor de rest is het leuk werk om te doen.

gezellige weekomgiving

I love the time of work,I also like to work in the evening shoft.

Goede leeromgeving met mogelijkheden

Een goed bedrijf om te beginnen in de callc-branch

Wordt veel aangemoedigd en gewaardeerd als individu

Goeie werkgever, no nonsense werk en je hebt aan het eind van de dag een voldaan gevoel!

Minpunten

Veel fysiek werk, kan uitputtend zijn

Gezellig werkomgeving

Gezellig werkomgeving , wel tempo . Je krijgt 10 minuten betaald pauze na twee uur werken

Slecht voor de werknemer

Ik zal dit bedrijf niet aanraden. Je bent gewoon een nummertje in dit bedrijf. Er wordt niet naar je geluisterd. Als er maar iets met je is wordt je er gewoon uit geknikkerd. Terwijl je alles het gegeven voor de zaak lange dagen, extra dagen. Waardoor ik in de ziektewet loop. En hoogste waarschijnlijk blijvende klachten aan overhoudt. Waardoor ik geen nieuw werk meer kan vinden. Van hun moet je gewoon komen werken terwijl je aangeeft dat het niet gaat door de pijn.

Pluspunten

Minpunten

Lange dagen, slecht betaald

sociale en gezonde werksfeer

eigen tijd bepalend bij starten, contact met collega's .ze zien mij graag bezorgen, goed gevoelmaar sortering kan veel beter, veel fouten die wij op moeten lossen . daldagen en piekdagen extreem groot verschil.. moet beter kunnen.

Pluspunten

eindelijk een wc op depot en water

Minpunten

laag salaris en geen 13e maand

Leuk om er te werken

Wat gewoon totaal niet kan is dat je zo har dje best doet en de stop prijzen voor zzp’ers alleen maar omlaag gaan en de benzine prijzen wel stijgen er is geen balans tussen die 2 en het 6 dagen werken bij postnl is zenuwslopend heel weinig waardering vanuit postnl

Als je een nummer wilt zijn moet je hier wezen

Geven niks om de werknemers op de werkvloer, je kunt excelleren dat zien ze niet, zet je 1 stap fout zitten ze je op de nek.Zeggen het een en wat anders is waar, en zelf zijn de teamleiders altijd lekker op tijd naar huis, of gaan naar huis een dutje doen om vervolgens terug te komen om te zeggen hoe zwaar ze het wel niet hebben?! Grootste k*t bedrijf ever

Pluspunten

Dat ik er weg ben

Minpunten

De teamleiders

Goed werk, voor minder geleerden of tussenstops

Werken ontzettend aardige mensen, Maar wel mensen met over het algemeen een minder hoog IQ en vaak niet de beschaafste mensen.Een goed gesprek is lastig aan te gaan.

Pluspunten

Gratis koffie

Minpunten

De koffie is niet te drinken, nacht werk

Iedereen is leidinggeven, niemand een arbeider.

Intern een stille politieke machtsspel. Harde werkers worden volgende keer beloond met meer werk en verantwoordelijkheden zonder extra loon. Als je ooit weerwoord geef, mag je jouw contractverlenging wel vergeten. Slijmen bij de procescoördinator geeft jou baangarantie, niet jouw prestaties.

Pluspunten

Incompetente leidinggevenden, makkelijk chillen

Minpunten

Baangarantie is een leugen om men gemotiveerd te houden

Stel een vraag over solliciteren of werken bij PostNL. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.6

Gebaseerd op 1,592 reviews