Polanski & Partners

Polanski & Partners Reviews

Werken bij een dyamische organisatie met ons kent ons gezelligheid

Polanski & Partners is een arbeidsbemiddelingsbureau met een jong en dynamisch team waar de medewerkers betrokkenen zijn en blijven bij de processen. Iedereen staat open voor inbreng, meningen worden gewaardeerd en besproken om zo ten allen tijden het hoogst haalbare resultaat te behalen. Verder is het een gezellig team waar de medewerkers geregeld samen iets ondernemen, er heerst een gemoedelijke sfeer waar hard wordt gewerkt maar ook zeker ruimte is voor geintje op zijn tijd.

Hard werken, leuke sfeer en veel uitdaging

Polanski & Partners is een professioneel arbeidsbemiddelingsbureau waarbij persoonlijke ontwikkeling centraal staat. Binnen Polanski & Partners heb ik mezelf mogen ontwikkelen van stagiair tot Teamleider. De kwaliteit van de dienstverlening van Polanski & Partners staat hoog in het vaandel. Deze kwaliteit wordt gewaarborgd door een hoog kennisniveau in een nichebranche (installatietechniek).

Vakkennis en persoonlijke aandacht voor mijn nieuwe uitdaging

Ze keken naar mijn ervaring en gaven mij een aantal opties bij verschillende werkgevers. Ik werd goed op de hoogte gehouden van het proces en ben nu zeer tevreden met mijn nieuwe uitdaging.

Prettige werkgever

Prettige werkgever waar je jezelf kan blijven uitdagen in een jong en gemotiveerd team.

Dynamische, leuke werkomgeving

Binnengekomen als stagiair en vanuit daar verder gegroeid. Informele cultuur, maar wel erg professioneel.

nvt

Een organisatie met een persoonlijke aanpak waarbij je gehoord word en je de uitdaging krijgt die je naar een hoger level tilt.

Pluspunten

Minpunten

Professioneel met kennis van zaken.

Een organisatie waarbij het kennisniveau op het gebied van installatietechniek hoog is met een sterk landelijk netwerk!

Specialist binnen de installatiebranche..

Informele maar professionele werkomgeving. Zeer gespecialiseerd in het vakgebied.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Polanski & Partners. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.6

4.4