PNO Consultants

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij PNO Consultants

Wissen
3.3Salaris en arbeidsvoorwaarden

2 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 13 reviews

Zeer afwisselende baan met leuke collega's!

Subsidieadviseur klinkt niet zo spannend, maar het tegendeel is waar! Het werken bij PNO is juist heel erg afwisselend. Je hebt te maken met technische, wetenschappelijke, juridische, bedrijfskundige, beleidsmatige, taalkundige en commerciële aspecten. Hierdoor kun je je breed ontwikkelen. Je werkt bovendien voor heel veel verschillende organisaties, variërend van start-ups, kennisinstellingen, MKB's, multinationals, etc. waardoor je een breed netwerk opbouwt. Subsidies is inmiddels ook maar een onderdeel van de dienstverlening van PNO. Daarnaast worden diverse andere innovatiediensten aangeboden, waardoor je ook business plannen schrijft, stakeholder analyses maakt, marktonderzoek doet, consortia bouwt, etc. PNO zelf is een heel dynamische organisatie die continu in beweging is. Je hebt veel vrijheid om zelf initiatieven te nemen en je werk in te richten. De leuke collega's zijn heel gedreven en maken de werkdag heel gezellig!

Pluspunten

Afwisselend en veel vrijheid

Minpunten

Veel pieken qua werkdruk door deadlines

Aardige startfunctie, niet veel meer dan dat

Je ziet veel verschillende bedrijven, uit verschillende sectoren van groot tot klein. Het is een prettige manier om met mensen om tafel te komen en goede gesprekken met hen te hebben. Denk hierbij aan onderwerpen als innovatie, bedrijfsontwikkelingen en aansluitingen zoeken met de overheid en topsectoren. Er heerst per kantoor een gezellige sfeer, maar voorbij die grenzen komt er interne concurrentie kijken tussen de teams. De teams zijn verdeeld per regio en onderwerp. Er wordt elkaar weinig gegund en in veel gevallen heerst er een schijn-samenwerking. Als je pech hebt met je team, sta je er alleen voor en is geen manager die ook maar enigszins capabel is, wegens gebrek aan mensenkennis en visie. Een leuk bedrijf om maximaal 3 jaar te werken, maar had altijd het gevoel dat ik op mijn hoede moest zijn voor het management, de interne regels en het arbeidscontract. Tot slot is de vergoeding niet representatief van wat men van je vraagt, maar de leasecontracten maken dit enigszins behapbaar.

Pluspunten

Gezelligheid in teams, goede leasevoorwaarden, veel gesprekken met diverse partijen over o.a. Innovatie

Minpunten

Hoge werkdruk, geen passende vergoeding, weinig doorgroeimogelijkheden, veel interne concurrentie, management laat veel te wensen over

Vacatures van PNO Consultants

Meer vacatures

Stel een vraag over solliciteren of werken bij PNO Consultants. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.2

• PNO Consultants