PNO Consultants

Reviews over Management bij PNO Consultants

Wissen

3 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 13 reviews

Zeer uitdagende baan met doorgroeikansen

Vanaf dag 1 wordt je opgevangen door een gezellig, informeel team collega's die je on the job gaan trainen. Je gaat direct mee naar echte klanten, bespreekt echte projecten en ondersteunt bij het schrijven van aanvragen. De druk kan in piekperiode hoog zijn, maar nooit té. PNO is een platte, informele organisatie die aandacht heeft voor kwaliteit van werk maar ook ontspanning. Je leert communiceren op directieniveau bij hele mooie MKB-bedrijven en multinationals. Super waardevolle ervaring voor je latere loopbaan. Bij PNO doe je veel meer dan alleen subsidieaanvragen schrijven. Aan elkaar linken van bedrijven, projectideeen uitwerken, innovatieadvies op gebied van concurrentie-analyse, business plannen schrijven etc. Je krijgt de ruimte om je in de richting te ontwikkeling die jij interessant vindt.

Pluspunten

Super afwisselende baan, enorm goed voor je netwerk

Minpunten

Werkdruk ligt hoog op piekmomenten

Aardige startfunctie, niet veel meer dan dat

Je ziet veel verschillende bedrijven, uit verschillende sectoren van groot tot klein. Het is een prettige manier om met mensen om tafel te komen en goede gesprekken met hen te hebben. Denk hierbij aan onderwerpen als innovatie, bedrijfsontwikkelingen en aansluitingen zoeken met de overheid en topsectoren. Er heerst per kantoor een gezellige sfeer, maar voorbij die grenzen komt er interne concurrentie kijken tussen de teams. De teams zijn verdeeld per regio en onderwerp. Er wordt elkaar weinig gegund en in veel gevallen heerst er een schijn-samenwerking. Als je pech hebt met je team, sta je er alleen voor en is geen manager die ook maar enigszins capabel is, wegens gebrek aan mensenkennis en visie. Een leuk bedrijf om maximaal 3 jaar te werken, maar had altijd het gevoel dat ik op mijn hoede moest zijn voor het management, de interne regels en het arbeidscontract. Tot slot is de vergoeding niet representatief van wat men van je vraagt, maar de leasecontracten maken dit enigszins behapbaar.

Pluspunten

Gezelligheid in teams, goede leasevoorwaarden, veel gesprekken met diverse partijen over o.a. Innovatie

Minpunten

Hoge werkdruk, geen passende vergoeding, weinig doorgroeimogelijkheden, veel interne concurrentie, management laat veel te wensen over

Prettige en uitdagende werkomgeving

Al vanaf de eerste week ga je op bezoek bij verschillende klanten en dit blijft ook gebeuren. Je wordt overal ook goed in meegenomen en als je vragen stelt, krijg je hier ook goed antwoord op. Qua collega's zijn ze allemaal toegankelijk en vriendelijk. Ik voelde mij direct op mijn gemak. De regelmatige activiteiten helpen hier ook goed aan mee. Periodiek heb je wel te maken met structurele dealineperiodes waarin je flink moet aanpoten om je werk af te krijgen en hier moet je ook je eigen verantwoordelijkheden nemen om dit goed neer te kunnen zetten. Na deze stressvolle periodes heb je dan ook weer even tijd om jezelf weer op te laden.

Pluspunten

collega's, communicatie

Minpunten

op sommige momenten de werkdruk

Vacatures van PNO Consultants

Meer vacatures

Stel een vraag over solliciteren of werken bij PNO Consultants. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.2

• PNO Consultants