PNO Consultants

Reviews voor Junior Consultant (m/v) bij PNO Consultants

Al vanaf de eerste week ga je op bezoek bij verschillende klanten en dit blijft ook gebeuren. Je wordt overal ook goed in meegenomen en als je vragen stelt, krijg je hier ook goed antwoord op. Qua collega's zijn ze allemaal toegankelijk en vriendelijk. Ik voelde mij direct op mijn gemak. De regelmatige activiteiten helpen hier ook goed aan mee. Periodiek heb je wel te maken met structurele dealineperiodes waarin je flink moet aanpoten om je werk af te krijgen en hier moet je ook je eigen verantwoordelijkheden nemen om dit goed neer te kunnen zetten. Na deze stressvolle periodes heb je dan ook weer even tijd om jezelf weer op te laden.
Pluspunten
collega's, communicatie
Minpunten
op sommige momenten de werkdruk
Het werk bij PNO is zeer afwisselend, zo werk je vaak aan verschillende projecten tegelijkertijd en kom je met veel bedrijven in contact. Je krijgt als Junior al snel de kans om zelfstandig aan projecten te werken en eigen initiatief wordt erg gewaardeerd. Daarnaast werken er bij PNO veel leuke en hardwerkende mensen, waardoor de werksfeer erg goed is!
Pluspunten
Goede werksfeer, afwisselende werkzaamheden, tafeltennis tafel
Het werk bij PNO is inhoudelijk zeer afwisselend. Je maakt kennis met veel verschillende bedrijven en onderwerpen. Tijdens het werk heb je vaak te maken met strakke deadlines, wat kan resulteren in een schommelende werkdruk. De sfeer op de werkvloer is op professioneel, maar informeel.
Pluspunten
Toffe collega's, professioneel, afwisselend werk