PNO Consultants
Review over PNO Consultants van een medewerker

Prettige en uitdagende werkomgeving

26 mei 2017
Al vanaf de eerste week ga je op bezoek bij verschillende klanten en dit blijft ook gebeuren. Je wordt overal ook goed in meegenomen en als je vragen stelt, krijg je hier ook goed antwoord op. Qua collega's zijn ze allemaal toegankelijk en vriendelijk. Ik voelde mij direct op mijn gemak. De regelmatige activiteiten helpen hier ook goed aan mee. Periodiek heb je wel te maken met structurele dealineperiodes waarin je flink moet aanpoten om je werk af te krijgen en hier moet je ook je eigen verantwoordelijkheden nemen om dit goed neer te kunnen zetten. Na deze stressvolle periodes heb je dan ook weer even tijd om jezelf weer op te laden.
Pluspunten
collega's, communicatie
Minpunten
op sommige momenten de werkdruk
17 mei 2017
Junior Consultant (huidige medewerker) - Rijswijk
Het werk bij PNO is zeer afwisselend, zo werk je vaak aan verschillende projecten tegelijkertijd en kom je met veel bedrijven in contact. Je krijgt als Junior al snel de kans om zelfstandig aan projecten te werken en eigen initiatief wordt erg gewaardeerd. Daarnaast werken er bij PNO veel leuke en hardwerkende mensen, waardoor de werksfeer erg goed is!
Pluspunten
Goede werksfeer, afwisselende werkzaamheden, tafeltennis tafel
25 april 2017
Junior Consultant (huidige medewerker) - Rijswijk
Het werk bij PNO is inhoudelijk zeer afwisselend. Je maakt kennis met veel verschillende bedrijven en onderwerpen. Tijdens het werk heb je vaak te maken met strakke deadlines, wat kan resulteren in een schommelende werkdruk. De sfeer op de werkvloer is op professioneel, maar informeel.
Pluspunten
Toffe collega's, professioneel, afwisselend werk
30 september 2020
Innovatieconsultant (voormalige medewerker) - Den Haag
Je ziet veel verschillende bedrijven, uit verschillende sectoren van groot tot klein. Het is een prettige manier om met mensen om tafel te komen en goede gesprekken met hen te hebben. Denk hierbij aan onderwerpen als innovatie, bedrijfsontwikkelingen en aansluitingen zoeken met de overheid en topsectoren. Er heerst per kantoor een gezellige sfeer, maar voorbij die grenzen komt er interne concurrentie kijken tussen de teams. De teams zijn verdeeld per regio en onderwerp. Er wordt elkaar weinig gegund en in veel gevallen heerst er een schijn-samenwerking. Als je pech hebt met je team, sta je er alleen voor en is geen manager die ook maar enigszins capabel is, wegens gebrek aan mensenkennis en visie.Een leuk bedrijf om maximaal 3 jaar te werken, maar had altijd het gevoel dat ik op mijn hoede moest zijn voor het management, de interne regels en het arbeidscontract. Tot slot is de vergoeding niet representatief van wat men van je vraagt, maar de leasecontracten maken dit enigszins behapbaar.
Pluspunten
Gezelligheid in teams, goede leasevoorwaarden, veel gesprekken met diverse partijen over o.a. Innovatie
Minpunten
Hoge werkdruk, geen passende vergoeding, weinig doorgroeimogelijkheden, veel interne concurrentie, management laat veel te wensen over
  1. Prettige en uitdagende werkomgeving