PNO Consultants
Review over PNO Consultants van een medewerker

Aardige startfunctie, niet veel meer dan dat

30 september 2020
Je ziet veel verschillende bedrijven, uit verschillende sectoren van groot tot klein. Het is een prettige manier om met mensen om tafel te komen en goede gesprekken met hen te hebben. Denk hierbij aan onderwerpen als innovatie, bedrijfsontwikkelingen en aansluitingen zoeken met de overheid en topsectoren. Er heerst per kantoor een gezellige sfeer, maar voorbij die grenzen komt er interne concurrentie kijken tussen de teams. De teams zijn verdeeld per regio en onderwerp. Er wordt elkaar weinig gegund en in veel gevallen heerst er een schijn-samenwerking. Als je pech hebt met je team, sta je er alleen voor en is geen manager die ook maar enigszins capabel is, wegens gebrek aan mensenkennis en visie.Een leuk bedrijf om maximaal 3 jaar te werken, maar had altijd het gevoel dat ik op mijn hoede moest zijn voor het management, de interne regels en het arbeidscontract. Tot slot is de vergoeding niet representatief van wat men van je vraagt, maar de leasecontracten maken dit enigszins behapbaar.
Pluspunten
Gezelligheid in teams, goede leasevoorwaarden, veel gesprekken met diverse partijen over o.a. Innovatie
Minpunten
Hoge werkdruk, geen passende vergoeding, weinig doorgroeimogelijkheden, veel interne concurrentie, management laat veel te wensen over
10 mei 2019
Ervaren consultant (voormalige medewerker) - Maastricht
Vanaf dag 1 wordt je opgevangen door een gezellig, informeel team collega's die je on the job gaan trainen. Je gaat direct mee naar echte klanten, bespreekt echte projecten en ondersteunt bij het schrijven van aanvragen. De druk kan in piekperiode hoog zijn, maar nooit té. PNO is een platte, informele organisatie die aandacht heeft voor kwaliteit van werk maar ook ontspanning. Je leert communiceren op directieniveau bij hele mooie MKB-bedrijven en multinationals. Super waardevolle ervaring voor je latere loopbaan. Bij PNO doe je veel meer dan alleen subsidieaanvragen schrijven. Aan elkaar linken van bedrijven, projectideeen uitwerken, innovatieadvies op gebied van concurrentie-analyse, business plannen schrijven etc. Je krijgt de ruimte om je in de richting te ontwikkeling die jij interessant vindt.
Pluspunten
Super afwisselende baan, enorm goed voor je netwerk
Minpunten
Werkdruk ligt hoog op piekmomenten
2 oktober 2018
Compliance Consultant (huidige medewerker) - Eindhoven
Als consultant bij PNO consultants krijgt men de ruimte om zijn/haar loopbaan min of meer naar eigen inzicht te vormen. Het is voor werknemers mogelijk om de eigen werkzaamheden te focussen op juist die aspecten die het vak leuker voor hen maakt.
Pluspunten
Flexibiliteit - Trainingen - Cultuur
Minpunten
Schommelende werkdruk
2 oktober 2018
Compliance Advisor (huidige medewerker) - Groningen
Er hangt een fijne sfeer bij PNO. Je krijgt de kans je verder te ontwikkelen en wordt waar nodig ondersteund door een gezellig team.
  1. Aardige startfunctie, niet veel meer dan dat