PLUS Reviews

358 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 363 reviews

Leuke werkomgeving.

Als bezorger een goede balans tussen de opdrachten en vrijheid.

Gezellige mensen en je leert snel!

Ik heb er niet lang gewerkt.Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het er erg naar m'n zin had!En ik leerde steeds meer bij.Mensen zijn sociaal en je kunt in de pauze er goed mee lachen en bijpraten.Ik zou zeggen, kom daar werken ;)

Pluspunten

Positieve sfeer

Leuk en gezellig

De medewerkers zijn zeker gezellig en er is een goede werksfeer. Er is wel een hoge werkdruk, en erg lang achter elkaar achter de kassa zonder afwisseling

Pluspunten

Houden erg rekening met je

Minpunten

Geen flesje water bij de kassa en je mag geen ommetje maken in onbetaalde pauzes

Chaos

De sfeer bij plus is niet altijd even gezellig, of het zijn de klanten of het zijn de collega's. Kan door corona zijn , het is vroeger een stuk gezelliger geweest. Te veel kinderen hierzo, ze doen wat ze willen. Er is altijd wel iemand ziek en als er niemand anders kan werken ben je met te weinig mensen terwijl het veels te druk is. Heb als leidinggevende geen extra geld gekregen. Deed het extra werk om ze te helpen. Slechte beslissing haha.

Pluspunten

Gratis thee of koffie

Minpunten

Geen prettige sfeer

Kan beter

Er wordt met je omgegaan als robot, leef je hier niet naar op krijg je de bons. Mangent denkt voornamelijk alleen aan hun zelf, en denken niet aan het personeel.

Professioneel, open cultuur, ruimte voor eigen inbreng

Collega's zijn hoog opgeleid en erg professioneel. Ze hebben werk plezier en oog voor elkaar. Een prettige club waar hard gewerkt wordt om het samen continu naar een hoger niveau te brengen.Er is ruimte voor eigen initiatief.

Gezellige sfeer, wel hard werk

Gezellige sfeer onder vrijwel elke collega. Mijn functie: hard werk, stressvol bij leiding geven. Mijn functie was echt leuk, zonder leiding te hoeven geven. Ik heb hiervan echt genoten!Helaas liep een tijd de planning fout, waardoor er een enorme druk werd gelegd op mijn collega's en mij. Ondanks dat de werkzaamheden daardoor in de soep raakte, werd er niets aan gedaan. Het is toen helemaal ontploft en toen werd er pas werk van gemaakt. Jammer, maar dat zal in de toekomst dus niet meer voorkomen.Ik heb geleerd (achteraf) om vrijwel direct te gaan praten met de desbetreffende personen en het HEEL duidelijk te maken.

Pluspunten

Prettige sfeer onder collega's, leidinggevenden benaderbaar

Minpunten

Soms dingen ingevoerd zonder overleg, bij mijn functie: werkdruk hoog

heel leuk team gezellige omgevinv

vrolijke klanten gezellig team altijd wel een lolletje in de kantine!

Meedenkend en collegiaal

Alles staat of valt met je eigen inzet. Bij Plus distributie heb ik voldoende kansen gekregen om meer uren te kunnen maken. Laat zien dat je wil en kan werken en er worden je vokdoende opties geboden. 's Avonds langer door, reachtruckcertificaat mogen halen op kosyen van Plus, nu evt doorgroei naar de functie van voorman. Ook toen mijn dochter geboren werd en het thuis wat stressvoller was was daarvoor alle begrip en had ik de mogelijkheid om soms wat minder uren te werken of af en toe kort van tevoren me vrij te melden om thuis te ondersteunen. Laat je eigen motivatie zien en je krijgt er veel voor terug!

Ik heb 3 weken bij de plus met veel plezier gewerkt.Echter moest ik een keer naar de dokter omdat ik geen gevoel meer had in de linkerkant van mijn lijf. Dit kon en ik gaf aan dat ik ook wel een uur langer wou blijven omdat ik weg geweest was. Kwam ik terug moest ik een half uur later op kantoor komen werd ik ontslagen omdat ik ineens niet voldeed aan hun verwachtingen. Terwijl ik de hele tijd positieve berichten van iedereen hoorde. Voor mij geen 2e keer meer bij plus rutjens

Pluspunten

Minpunten

Slecht management

Waardeloos

Je denkt dat het een hecht team is, maar het zijn egoïsten

Pluspunten

Minpunten

Collega’s praten veel over elkaar

Vervelend

Wordt niet aan je gedacht bij Plus Hoffman in Deventer lig je op de 1ste harthulp verwachten ze van je dat je. De volgende dag weer aanwezig bent beetje jammer van dit bedrijf de bedrijfsleider en de dochter van meneer hoffman zijn echt 2 lullige mensen totaal geen hart voor het personeel werk tempo is veelste hoog en werk druk ze schreeuwen tegen het personeel

Minpunten

Werkdruk

Absoluut geen goede tijd gehad.

Erg slecht geregeld en er wordt erg gediscrimineerd.

Leuke team

Hele leuke team. Tijd gaat snel en iedereen heeft respect voor elkaar. Ook is het heel fijn dat je heel flexibel kan werken. Vrij krijgen gaat ook makkelijk en er is veel sprake van communicatie. Echt een top baan!

Werk als hulp kracht voor zaterdag en maak in de week extra uren , er is overal wel wat maar over het algemeen is het niet slecht

De targets zijn haalbaar en je krijgt ruime begeleiding en tijd om het te halen . De regels zijn wel eens niet een duidend . De sfeer is over het algemeen goed . Toch is er een groot verloop . Bij de vaste mensen speelt het dat het dicht gaat over drie jaar wat veel onzekerheid geeft.

Pluspunten

Goed kantine met goede kwaliteit, als je je werk doet laten ze je met rust

Minpunten

behoorlijk zwaar werk en overwerk

Leuk team en goed hard werken

Het was een gezellige team waar ik mee werkte en het was ook gewoon leuk om te werken maar je moest je werk altijd goed doen en dat werd ook altijd gedaan. Alles word goed uitgelegd zodat je je werk goed zal doen.

Pluspunten

Klantvriendelijk

Minpunten

Sommige collega's kwamen wel is niet opdagen.

Verschrikkelijk

Personeel werd uitgescholden en de planning ontving ik op zondag avond voor die week. Je kon geen normaal gesprek voeren met het management en zaken waren niet op orde.

Pluspunten

salaris

Minpunten

Schreeuwen tegen personeel

Altijd gezellig

bij de plus is het altijd leuk omdat er leuke collega's zijn

Leuke winkel

Leuke winkel niet al te zwaar werk mag wel wat betere salaris

Ik werkte op de broodafdeling in een hecht maar hard werkend en gezellig team.

-Leuke sfeer. -Gratis broodje in het weekend. -Sterk team.

Gezellige werkomgeving

Bij de Plus Retail Distributiecentrum hangt een goede collegiale sfeer. Er wordt hard gewerkt met een goede motivatie bij het hele team. Kortom een mooi bedrijf om bij te werken.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij PLUS. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.7

3.6