Pluryn
Bekijk alle reviews over Pluryn

Pluryn

Review over Pluryn van een medewerker

In het begin leuk daarna een slechte ervaring

Ik werkte met plezier bij Pluryn tot mijn privé leven veranderde toen ineens werd er heel anders met mij omgegaan. Ik werd minder ingezet op diensten ondanks ik mij hiervoor aanmelden. Bepaalde groepen hebben managers die echt belachelijk omgaan met personeel. Helemaal als je in de flexpool zit ben je meer een poppetje dan een volwaardige medewerker.Als vrouw zijnde is ook niet aan te raden als je een kinderwens hebt een lieve collega van mij werd ontslagen omdat ze zwanger was maar dit werd in omweg aan haar verteld dat dat niet de reden was maar dat ze gewoon weg niet flexibel genoeg was, terwijl zij nog meer diensten draaide dan mij.(niet echt normaal om zo om te gaan met personeel). Het enigste wat leuk is waren de collega’s en cliënten. Van de managers etc. moet je het niet hebben ze zijn in het begin aardig maar dat veranderd al snel en let goed op je uren ze zetten je zomaar in de min uren terwijl jij dan niet ingepland kon worden ;)Het is een te grote organisatie waar het draait om geld en niet om cliënten of het personeel. Erg jammer want in het begin had ik het er zeker naar mijn zin maar dat veranderde heel snel naar een verschrikkelijke ervaring

Pluspunten

Collega’s en cliënten

Minpunten

Geen waardering, geen rekening gehouden met privé leven en diensten worden oneerlijk verdeeld.

Fijne werkgever

Met ambities voor je loopbaan biedt Pluryn ontzettend veel mogelijkheden. Deze ambities ondersteund het management en bieden ruimte voor studie en scholing wanneer dit je wens is. Heel fijn!

Pluspunten

Werken in teamverband

Minpunten

Hoge werkdruk: groot takenpakket

Flexibele en uitdagende werkomgeving

Werken bij Pluryn is geen dag hetzelfde. Elke dag komen er weer nieuwe situaties op mijn pad waar ik van kan leren. Ondanks de heftigheid die de doelgroep met zich meebrengt, voel ik mij veilig op de werkvloer. Ik voel mij hierbij begrepen door zowel mijn team als het management.

Pluspunten

Opties om door te leren

Minpunten

Onregelmatig werken

Leuk bedrijf

Pluryn is de eerste werkgever die mij heeft aangenomen nadat ik klaar was met mijn studie. Pluryn heeft mij de mogelijkheid gegeven om werkervaring op te doen. Ik heb hier dan ook met veel plezier gewerkt en heb er veel geleerd. Er werken lieve, betrouwbare en eerlijke mensen bij Pluryn dit maakt het dat je als team samen werkt net als een familie. Bij escalatie weet je dat je altijd op je collega's kan rekenen

Pluspunten

Te veel om op te noemen

Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Pluryn. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Pluryn met

• Pluryn
  • In het begin leuk daarna een slechte ervaring