Pluryn
Bekijk alle reviews over Pluryn

Pluryn

Review over Pluryn van een medewerker

Fijne werkomgeving

Werk inmiddels al bijna 42 jaar binnen Pluryn, locatie Oosterbeek.Ik leer nog iedere dag van collega`s en jongeren. 1 van de dingen die ik geleerd heb na al die jaren, goed naar de jongere kijken, mee veren, competent werken. Natuurlijk zijn er nog veel meer dingen, dat is teveel om op te noemen. Mijn enthousiasme is er nog steeds, en dit na al die jaren. Heb wel wat verschillende functies gehad, waardoor ik ook mogelijkheden heb gehad om me op verschillende gebieden verder te ontwikkelen. Geen dag is hetzelfde. Het leukste van mijn baan is dat ik nu regelmatig jongeren terugzie, waar het goed mee gaat en mij vertellen dat ze hun fase op de leefgroep als prettig hebben ervaren.

Pluspunten

Prettige werkomgeving.

Minpunten

Te weinig mogelijkheden om als oudere werknemers, ). Die toch de nodige ervaring hebben en een mooie rol voor nieuwe werknemers kunnen innemen.

Geen fijn bedrijf veel te veel lagen en overhead

Zeer slechte controle op teamleiders en werkvloer word niet gehoord

In het begin leuk daarna een slechte ervaring

Ik werkte met plezier bij Pluryn tot mijn privé leven veranderde toen ineens werd er heel anders met mij omgegaan. Ik werd minder ingezet op diensten ondanks ik mij hiervoor aanmelden. Bepaalde groepen hebben managers die echt belachelijk omgaan met personeel. Helemaal als je in de flexpool zit ben je meer een poppetje dan een volwaardige medewerker.Als vrouw zijnde is ook niet aan te raden als je een kinderwens hebt een lieve collega van mij werd ontslagen omdat ze zwanger was maar dit werd in omweg aan haar verteld dat dat niet de reden was maar dat ze gewoon weg niet flexibel genoeg was, terwijl zij nog meer diensten draaide dan mij.(niet echt normaal om zo om te gaan met personeel). Het enigste wat leuk is waren de collega’s en cliënten. Van de managers etc. moet je het niet hebben ze zijn in het begin aardig maar dat veranderd al snel en let goed op je uren ze zetten je zomaar in de min uren terwijl jij dan niet ingepland kon worden ;)Het is een te grote organisatie waar het draait om geld en niet om cliënten of het personeel. Erg jammer want in het begin had ik het er zeker naar mijn zin maar dat veranderde heel snel naar een verschrikkelijke ervaring

Pluspunten

Collega’s en cliënten

Minpunten

Geen waardering, geen rekening gehouden met privé leven en diensten worden oneerlijk verdeeld.

Goede werkgever

Fijne werkgever helaas moest ik op zoek naar een andere werkgever omdat de locatie ging sluiten.

Pluspunten

Goed voorwaarden

Minpunten

Groot bedrijf, je bent een nummer

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Pluryn. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Pluryn met

• Pluryn