Pluryn

Reviews voor Pedagogisch Medewerker (m/v) bij Pluryn

Pedagogisch Medewerker (m/v)7 reviews

7 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 53 reviews

Goede werkgever

Fijne werkgever helaas moest ik op zoek naar een andere werkgever omdat de locatie ging sluiten.

Pluspunten

Goed voorwaarden

Minpunten

Groot bedrijf, je bent een nummer

Leuk bedrijf

Pluryn is de eerste werkgever die mij heeft aangenomen nadat ik klaar was met mijn studie. Pluryn heeft mij de mogelijkheid gegeven om werkervaring op te doen. Ik heb hier dan ook met veel plezier gewerkt en heb er veel geleerd. Er werken lieve, betrouwbare en eerlijke mensen bij Pluryn dit maakt het dat je als team samen werkt net als een familie. Bij escalatie weet je dat je altijd op je collega's kan rekenen

Pluspunten

Te veel om op te noemen

Informatie over Pluryn

Gebaseerd op 7 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Redelijk salaris
  • Mogelijkheid om nieuwe dingen te leren
  • Gevoel van persoonlijke waardering
Verbeterpunten
  • Steun van de manager
  • Mogelijkheid om persoonlijke doelstellingen te bereiken
  • Inclusieve werkomgeving

Geen aanrader

Het bedrijf denkt niet aan zijn werknemers. Helaas is geld belangrijker dan de behandeling van een cliënt. Daardoor sneeuwt de werkelijke behandeling flink onder ten nadele van de cliënt.

Geen enkele dag is het zelfde, dat maakt het interessant...

Het is interessant om te zien hoe Intermetzo zich ontwikkeld in zorgland.

Leerdoelen behaald

Ik kwam binnen bij Intermetzo als een stagiaire. Ik heb in een jaar tijd geleerd hoe ik om moet gaan met het stuk hechtingsproblematiek bij jongeren. Ik leerde hoe te reageren en reflecteren.

Pluspunten

leuke collega's

Minpunten

geen doorgroei mogelijkheden

samenwerking onderling met collega's perfect , in noodsituaties kan ik altijd op ze rekenen !

Ik ben hier 4 jaar werkzaam geweest, eerst vaste uren, daarna een flex contract. Ik heb het hier altijd naar mijn zin gehad en zeker heel veel geleerd van mijn collega's. Ik ben er per toeval in gerold maar heb me dubbel en dwars bewezen en laten zien wat ik in mijn mars had. Helaas heeft de afdeling in Rekken de deuren moeten sluiten eind sept.2016. Omdat ik een flex contract had tot eind sept hield het hier voor mij op, ook gezien de 2 jaar om was en ik er dan eerst 6 maand uit moest.

Pluspunten

collegialiteit collega's onderling

Minpunten

contact leidinggevende

Instelling maakt zich hard voor de jongeren

Leuke instelling die zich hard maakt voor de jongeren. Het is een leuke instelling om te werken met groei mogelijkheden voor andere niveau's

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Pluryn. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Pluryn met

• Pluryn
  • Pedagogisch Medewerker (m/v)