Pluryn

Reviews voor Begeleider (m/v) bij Pluryn

Begeleider (m/v)12 reviews

12 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 53 reviews

Flexibele en uitdagende werkomgeving

Werken bij Pluryn is geen dag hetzelfde. Elke dag komen er weer nieuwe situaties op mijn pad waar ik van kan leren. Ondanks de heftigheid die de doelgroep met zich meebrengt, voel ik mij veilig op de werkvloer. Ik voel mij hierbij begrepen door zowel mijn team als het management.

Pluspunten

Opties om door te leren

Minpunten

Onregelmatig werken

In het begin leuk daarna een slechte ervaring

Ik werkte met plezier bij Pluryn tot mijn privé leven veranderde toen ineens werd er heel anders met mij omgegaan. Ik werd minder ingezet op diensten ondanks ik mij hiervoor aanmelden. Bepaalde groepen hebben managers die echt belachelijk omgaan met personeel. Helemaal als je in de flexpool zit ben je meer een poppetje dan een volwaardige medewerker.Als vrouw zijnde is ook niet aan te raden als je een kinderwens hebt een lieve collega van mij werd ontslagen omdat ze zwanger was maar dit werd in omweg aan haar verteld dat dat niet de reden was maar dat ze gewoon weg niet flexibel genoeg was, terwijl zij nog meer diensten draaide dan mij.(niet echt normaal om zo om te gaan met personeel). Het enigste wat leuk is waren de collega’s en cliënten. Van de managers etc. moet je het niet hebben ze zijn in het begin aardig maar dat veranderd al snel en let goed op je uren ze zetten je zomaar in de min uren terwijl jij dan niet ingepland kon worden ;)Het is een te grote organisatie waar het draait om geld en niet om cliënten of het personeel. Erg jammer want in het begin had ik het er zeker naar mijn zin maar dat veranderde heel snel naar een verschrikkelijke ervaring

Pluspunten

Collega’s en cliënten

Minpunten

Geen waardering, geen rekening gehouden met privé leven en diensten worden oneerlijk verdeeld.

Informatie over Pluryn

Gebaseerd op 7 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Redelijk salaris
  • Mogelijkheid om nieuwe dingen te leren
  • Gevoel van persoonlijke waardering
Verbeterpunten
  • Steun van de manager
  • Mogelijkheid om persoonlijke doelstellingen te bereiken
  • Inclusieve werkomgeving

Fijne werkgever

Met ambities voor je loopbaan biedt Pluryn ontzettend veel mogelijkheden. Deze ambities ondersteund het management en bieden ruimte voor studie en scholing wanneer dit je wens is. Heel fijn!

Pluspunten

Werken in teamverband

Minpunten

Hoge werkdruk: groot takenpakket

Slechte teamleiders gaat alleen.om geld

Geen oor voor medewerkers gaat alleen om geld Cliënten worden verwaarloost

Geen fijn bedrijf veel te veel lagen en overhead

Zeer slechte controle op teamleiders en werkvloer word niet gehoord

leerzame werkomgeving

Heb een leerzame tijd gekent bij Pluryn, deze instelling bied meerdere curssusen en opleidingen aan om door te groeien en jezelf te ontwikkelen.

Dynamisch bedrijf.

Een fijne werkgever die ook oor heeft voor de werknemers. En staat voor professionaliteit en ontwikkeling.

samenwerking collega's onderling is een hoog streven

Samenwerken met elkaar voor met een veel eisende doelgroep en processen van begeleiding tot een goede begeleiding vormen. Waarbij respect voor de mens centraal staan.

Pluspunten

gevarieerd werk

Minpunten

wisselende diensten

Geweldig bedrijf!

Veel afwisseling, veel gezelligheid, fijne collega's en veel waardering voor het werk. Je haalt er veel voldoening uit!

Afwisselende en uitdagende werkplek.

Een leuke werkplek om je te kunnen oriënteren. Ik heb op verschillende werkplekken gewerkt en ervaringen opgedaan. Hierdoor heb ik kennis gemaakt met verschillende manieren van werken. Hierdoor heb ik ook de uitdaging om met collega's te reflecteren op bepaalde situaties. 'Waarom pak je dat zo aan? Ik had het namelijk anders aangepakt'. Dit houd me scherp en zo leer ik weer verschillende methodes en gedachtegangen. Wat ik het lastigste van de baan vind is dat je langdurig met cliënten werkt en deze cliënten op een bepaald moment de organisatie verlaten. Je bouwt een band op met elkaar maar moet weer aan de slag met de nieuwe cliënt en de ander loslaten. Wat ik het prachtigst vind aan deze baan is dat we cliënten op weg helpen om de maatschappij in te gaan. Wat mij erg enthousiast maakt is als er een doel behaald is en de cliënt iets heeft geleerd. Dit kan al iets heel kleins zijn zoals: *Op eigen kamer kunnen slapen. * Zelfstandig kunnen koken/ of boodschappen doen.

Pluspunten

De vele mogelijkheden

Het werk is steeds weer een uitdaging en elke dag is anders!

Het werken op deze locatie is een enorme uitdaging en is mogelijk door een dynamisch en energiek team. Ik heb geleerd dat je soms blindelings op je collega's moet kunnen vertrouwen. Humor is een een onmisbaar gereedschap in dit werk. Het moeilijkste van deze baan is dat sommige situaties uitzichtloos zijn. Het leuke van deze baan is dat je elke dag weer uitgedaagd wordt te zoeken naar oplossingen, je blik te verruimen en dat er dan ineens een weg is waar voorheen geen begaanbaar pad was.

Pluspunten

Het werk is nooit saai

Minpunten

De zwaarte van het werk zou meer gewaardeerd mogen worden, in het salaris, op een andere manier, bv. door wat vaker een complimentje te krijgen, geven, begeleiden feedback geven na incidenten, nazorg.

Achter de ellebogen

Als ze je eruit willen hebben doen ze dat koste wat kost, toffe collega's maar vanuit staf bizar geregeld!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Pluryn. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Pluryn met

• Pluryn