Pluryn

Reviews voor Pluryn in Nijmegen

Nijmegen12 reviews

12 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 53 reviews

Enerverende werkomgeving, geen dag hetzelfde!

Prettige werkgever die veel doorgroeimogelijkheden biedt.

Ik ervaar Pluryn als een zeer prettige werkgever. Ik ben begonnen als leerling en heb daarna veel kansen gekregen om door te groeien. Inmiddels heb ik een uitdagende maar zeer leuke functie waar ik multidisciplinair samenwerk met professionele collega's. Ik leer elke dag van mijn cliënten en mijn collega's.

Pluspunten

reiskostenvergoeding

Informatie over Pluryn

Gebaseerd op 7 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Redelijk salaris
  • Mogelijkheid om nieuwe dingen te leren
  • Gevoel van persoonlijke waardering
Verbeterpunten
  • Steun van de manager
  • Mogelijkheid om persoonlijke doelstellingen te bereiken
  • Inclusieve werkomgeving

Flexibele en werkplek waar ik me thuis voel.

Als Ambulante ondersteuner voel ik mij als een vis in het water.Geen dag is hetzelfde en zeer gevarieerd. Mensen zijn blij en dankbaar dat ik er ben. Het ene moment ben ik met een 18 jarige naar een gesprek op school het andere moment ben ik met een 80 jarige naar het ziekenhuis voor een afspraak.Ik begon lang geleden als leerling en heb de mogelijkheid gekregen om door te groeien. Veel ervaring opgedaan bij verschillende woongroepen. Daarna gewerkt met gezinnen en nu ambulant. Pluryn is een organisatie waar ik mij thuis voel.

Pluspunten

Flexibel werktijden.

Minpunten

nvt

Dynamisch bedrijf.

Een fijne werkgever die ook oor heeft voor de werknemers. En staat voor professionaliteit en ontwikkeling.

Leuke collega's, goede ondersteuning voor stagiaires

Leuke stageplek. Goede werksfeer en perfect om ervaring op te doen.

Geweldig bedrijf!

Veel afwisseling, veel gezelligheid, fijne collega's en veel waardering voor het werk. Je haalt er veel voldoening uit!

Afwisselende en uitdagende werkplek.

Een leuke werkplek om je te kunnen oriënteren. Ik heb op verschillende werkplekken gewerkt en ervaringen opgedaan. Hierdoor heb ik kennis gemaakt met verschillende manieren van werken. Hierdoor heb ik ook de uitdaging om met collega's te reflecteren op bepaalde situaties. 'Waarom pak je dat zo aan? Ik had het namelijk anders aangepakt'. Dit houd me scherp en zo leer ik weer verschillende methodes en gedachtegangen. Wat ik het lastigste van de baan vind is dat je langdurig met cliënten werkt en deze cliënten op een bepaald moment de organisatie verlaten. Je bouwt een band op met elkaar maar moet weer aan de slag met de nieuwe cliënt en de ander loslaten. Wat ik het prachtigst vind aan deze baan is dat we cliënten op weg helpen om de maatschappij in te gaan. Wat mij erg enthousiast maakt is als er een doel behaald is en de cliënt iets heeft geleerd. Dit kan al iets heel kleins zijn zoals: *Op eigen kamer kunnen slapen. * Zelfstandig kunnen koken/ of boodschappen doen.

Pluspunten

De vele mogelijkheden

Prettige werkgever met mogelijkheden

Zeer fijne werkgever. Heb hier een leuke tijd gehad als Projectmanager HR en Bedrijfsprocessen. Met name het planproject en het optimaliseren van de HR-processen was erg geslaagd.

Pluspunten

Minpunten

Veel wisselingen in de top

personenvervoer

Ik werk al 1,5 jaar bij Pluryn als vrijwilliger als chauffeuse personen vervoer. Dat houdt in dat ik de cliënten met 'n beperking van huis naar hun dagbesteding breng en visa versa. Het is geweldig leuk werk om te doen.

Pluspunten

omgaan met mensen doe ik graag en autorijden is voor mij ontspanning

Gezellige werk omgeving

Ik werk al bijna 6 jaar voor Werkplein Pluryn (0 uren contract). Meeste groepen waar ik gewerkt heb waren heel gezellig en er heerste een ontspannen werksfeer. Daarbij staan bewoners van de groepen centraal en hun en de mening van hun familie wordt gewaardeerd en op prijs gesteld. Erg prettig om in zo'n sfeer te werken.

Pluspunten

Gezellige werksfeer op de groep; Flexibele team's, Geen onderscheid tussen vaste personeel en flexkrachten

Minpunten

Te weinig mogelijkheden om door te groeien; Onjuiste informatie vanuit adviseurs van Werkplein

Het werk is steeds weer een uitdaging en elke dag is anders!

Het werken op deze locatie is een enorme uitdaging en is mogelijk door een dynamisch en energiek team. Ik heb geleerd dat je soms blindelings op je collega's moet kunnen vertrouwen. Humor is een een onmisbaar gereedschap in dit werk. Het moeilijkste van deze baan is dat sommige situaties uitzichtloos zijn. Het leuke van deze baan is dat je elke dag weer uitgedaagd wordt te zoeken naar oplossingen, je blik te verruimen en dat er dan ineens een weg is waar voorheen geen begaanbaar pad was.

Pluspunten

Het werk is nooit saai

Minpunten

De zwaarte van het werk zou meer gewaardeerd mogen worden, in het salaris, op een andere manier, bv. door wat vaker een complimentje te krijgen, geven, begeleiden feedback geven na incidenten, nazorg.

gezellig

Als vrijwilligster heb ik veel plezier tijdens activiteiten ondersteuning.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Pluryn. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Pluryn met

• Pluryn