Pluryn

Reviews voor Pluryn in Beekbergen

Beekbergen7 reviews

7 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 53 reviews

Leuk bedrijf

Pluryn is de eerste werkgever die mij heeft aangenomen nadat ik klaar was met mijn studie. Pluryn heeft mij de mogelijkheid gegeven om werkervaring op te doen. Ik heb hier dan ook met veel plezier gewerkt en heb er veel geleerd. Er werken lieve, betrouwbare en eerlijke mensen bij Pluryn dit maakt het dat je als team samen werkt net als een familie. Bij escalatie weet je dat je altijd op je collega's kan rekenen

Pluspunten

Te veel om op te noemen

Minpunten

In het begin leuk daarna een slechte ervaring

Ik werkte met plezier bij Pluryn tot mijn privé leven veranderde toen ineens werd er heel anders met mij omgegaan. Ik werd minder ingezet op diensten ondanks ik mij hiervoor aanmelden. Bepaalde groepen hebben managers die echt belachelijk omgaan met personeel. Helemaal als je in de flexpool zit ben je meer een poppetje dan een volwaardige medewerker.Als vrouw zijnde is ook niet aan te raden als je een kinderwens hebt een lieve collega van mij werd ontslagen omdat ze zwanger was maar dit werd in omweg aan haar verteld dat dat niet de reden was maar dat ze gewoon weg niet flexibel genoeg was, terwijl zij nog meer diensten draaide dan mij.(niet echt normaal om zo om te gaan met personeel). Het enigste wat leuk is waren de collega’s en cliënten. Van de managers etc. moet je het niet hebben ze zijn in het begin aardig maar dat veranderd al snel en let goed op je uren ze zetten je zomaar in de min uren terwijl jij dan niet ingepland kon worden ;)Het is een te grote organisatie waar het draait om geld en niet om cliënten of het personeel. Erg jammer want in het begin had ik het er zeker naar mijn zin maar dat veranderde heel snel naar een verschrikkelijke ervaring

Pluspunten

Collega’s en cliënten

Minpunten

Geen waardering, geen rekening gehouden met privé leven en diensten worden oneerlijk verdeeld.

Informatie over Pluryn

Gebaseerd op 7 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Redelijk salaris
  • Mogelijkheid om nieuwe dingen te leren
  • Gevoel van persoonlijke waardering
Verbeterpunten
  • Steun van de manager
  • Mogelijkheid om persoonlijke doelstellingen te bereiken
  • Inclusieve werkomgeving

Uitdagende werkplek voor mensen met interesse in werken met mensen met een beperking.

Locatie Het Hietveld is een uitdagende werkplek als je interesse heb in het werken met mensen met een licht verstandelijke beperking en gedragsproblematiek.

Een verantwoordelijke baan met iedere dag nieuwe uitdagingen

Een baan waarin zelfstandigheid, verantwoordelijkheid en flexibiliteit een vereiste zijn om leidinggevende te zijn binnen deze setting. Iedere dag samenwerken met collega´s om de kwaliteit van zorg zo optimaal mogelijk neer te zetten en te blijven innoveren.

afwisselende werk omgeving

Bij Pluryn heb ik mijn goed kunnen ontwikkelen alle tijd en gelegenheid gekregen om cursussen en workshops kunnen volgen

Minpunten

veel bezuinigingen

Goede werkomgeving

Cliënten die veel op hun kamer zitten en door eigen functioneren spanning op bouwen. Hier moeten wij op inspelen om er voor te zorgen dat de cliënt geen gevaar wordt voor anderen en voor zichzelf. De collega's zijn erg ervaren en geven mij veel handvatten zodat ik veel kan leren op het gebied van het begeleiden van cliënten met SGLVG. Het moeilijkste van de baan vind ik de structuur die je altijd moet bieden, en niet altijd creatief kan zijn om wat anders te doen. Het leukste vind ik conflicten voorkomen en conflicten uiteindelijk goed af sluiten waarbij je de cliënt bewust maakt van zijn leerproces en ontwikkeling om een stap richting zelfstandigheid te kunnen maken.

Achter de ellebogen

Als ze je eruit willen hebben doen ze dat koste wat kost, toffe collega's maar vanuit staf bizar geregeld!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Pluryn. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Pluryn met

• Pluryn