Pluryn

Pluryn Reviews

Goede werkgever

Fijne werkgever helaas moest ik op zoek naar een andere werkgever omdat de locatie ging sluiten.

Pluspunten

Goed voorwaarden

Minpunten

Groot bedrijf, je bent een nummer

In het begin leuk daarna een slechte ervaring

Ik werkte met plezier bij Pluryn tot mijn privé leven veranderde toen ineens werd er heel anders met mij omgegaan. Ik werd minder ingezet op diensten ondanks ik mij hiervoor aanmelden. Bepaalde groepen hebben managers die echt belachelijk omgaan met personeel. Helemaal als je in de flexpool zit ben je meer een poppetje dan een volwaardige medewerker.Als vrouw zijnde is ook niet aan te raden als je een kinderwens hebt een lieve collega van mij werd ontslagen omdat ze zwanger was maar dit werd in omweg aan haar verteld dat dat niet de reden was maar dat ze gewoon weg niet flexibel genoeg was, terwijl zij nog meer diensten draaide dan mij.(niet echt normaal om zo om te gaan met personeel). Het enigste wat leuk is waren de collega’s en cliënten. Van de managers etc. moet je het niet hebben ze zijn in het begin aardig maar dat veranderd al snel en let goed op je uren ze zetten je zomaar in de min uren terwijl jij dan niet ingepland kon worden ;)Het is een te grote organisatie waar het draait om geld en niet om cliënten of het personeel. Erg jammer want in het begin had ik het er zeker naar mijn zin maar dat veranderde heel snel naar een verschrikkelijke ervaring

Pluspunten

Collega’s en cliënten

Minpunten

Geen waardering, geen rekening gehouden met privé leven en diensten worden oneerlijk verdeeld.

Informatie over Pluryn

Gebaseerd op 7 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Redelijk salaris
  • Mogelijkheid om nieuwe dingen te leren
  • Gevoel van persoonlijke waardering
Verbeterpunten
  • Steun van de manager
  • Mogelijkheid om persoonlijke doelstellingen te bereiken
  • Inclusieve werkomgeving

Fijne werkomgeving

Werk inmiddels al bijna 42 jaar binnen Pluryn, locatie Oosterbeek.Ik leer nog iedere dag van collega`s en jongeren. 1 van de dingen die ik geleerd heb na al die jaren, goed naar de jongere kijken, mee veren, competent werken. Natuurlijk zijn er nog veel meer dingen, dat is teveel om op te noemen. Mijn enthousiasme is er nog steeds, en dit na al die jaren. Heb wel wat verschillende functies gehad, waardoor ik ook mogelijkheden heb gehad om me op verschillende gebieden verder te ontwikkelen. Geen dag is hetzelfde. Het leukste van mijn baan is dat ik nu regelmatig jongeren terugzie, waar het goed mee gaat en mij vertellen dat ze hun fase op de leefgroep als prettig hebben ervaren.

Pluspunten

Prettige werkomgeving.

Minpunten

Te weinig mogelijkheden om als oudere werknemers, ). Die toch de nodige ervaring hebben en een mooie rol voor nieuwe werknemers kunnen innemen.

Verschillende mogelijkheden betreffende functie als doelgroep.

Grote organisatie, veel mogelijkheden betreft functie als doelgroep.

Pluspunten

Veel verschillende doelgroepen en functiemogelijkheden, 13de maand, vakantiegeld. Mogelijkheden tot ontdekken van je eigen krachten, kwaliteiten.

Minpunten

Soms wat stressvol door pittige doelgroep en bezetting.

Enerverende werkomgeving, geen dag hetzelfde!

Fijne werkgever

Met ambities voor je loopbaan biedt Pluryn ontzettend veel mogelijkheden. Deze ambities ondersteund het management en bieden ruimte voor studie en scholing wanneer dit je wens is. Heel fijn!

Pluspunten

Werken in teamverband

Minpunten

Hoge werkdruk: groot takenpakket

Fijne werkplek met veel betrokkenheid

Geen dag is hetzelfde! En dat is wat het werk leuk maakt, alertheid, aanpassen, empatisch vermogen en kijken en luisteren naar de cliënten. In de afgelopen 7 jaar gegroeid naar een professional, veel geleerd van collega’s cliënten en veel verschillende situaties. Fijne leidinggevende die mij zien als medewerker en er voor mij zijn wanneer nodig. Openstaan voor feedback en met je meedenken. Vaak fijne werkdagen, soms zwaardere dagen want geen dag is hetzelfde. Sterk in je schoenen staan is daarbij een fijne eigenschap maar ook een team waarmee je fijn samenwerkt.

Pluspunten

Fijne werksfeer en cultuur

Minpunten

Het is soms heel hard werken

Flexibele en uitdagende werkomgeving

Werken bij Pluryn is geen dag hetzelfde. Elke dag komen er weer nieuwe situaties op mijn pad waar ik van kan leren. Ondanks de heftigheid die de doelgroep met zich meebrengt, voel ik mij veilig op de werkvloer. Ik voel mij hierbij begrepen door zowel mijn team als het management.

Pluspunten

Opties om door te leren

Minpunten

Onregelmatig werken

Prettige werkgever die veel doorgroeimogelijkheden biedt.

Ik ervaar Pluryn als een zeer prettige werkgever. Ik ben begonnen als leerling en heb daarna veel kansen gekregen om door te groeien. Inmiddels heb ik een uitdagende maar zeer leuke functie waar ik multidisciplinair samenwerk met professionele collega's. Ik leer elke dag van mijn cliënten en mijn collega's.

Pluspunten

reiskostenvergoeding

Flexibele en werkplek waar ik me thuis voel.

Als Ambulante ondersteuner voel ik mij als een vis in het water.Geen dag is hetzelfde en zeer gevarieerd. Mensen zijn blij en dankbaar dat ik er ben. Het ene moment ben ik met een 18 jarige naar een gesprek op school het andere moment ben ik met een 80 jarige naar het ziekenhuis voor een afspraak.Ik begon lang geleden als leerling en heb de mogelijkheid gekregen om door te groeien. Veel ervaring opgedaan bij verschillende woongroepen. Daarna gewerkt met gezinnen en nu ambulant. Pluryn is een organisatie waar ik mij thuis voel.

Pluspunten

Flexibel werktijden.

Minpunten

nvt

Fijne werkomgeving met oog voor de medewerker!

Pluryn is een fijne werkgever waarbij je als werknemer ruimte krijgt om te groeien. Je werkt voor een werkgever die aandacht besteed aan zijn medewerkers en dit merk je.

Pluspunten

Ontwikkelingsmogelijkheden

Leuk bedrijf

Pluryn is de eerste werkgever die mij heeft aangenomen nadat ik klaar was met mijn studie. Pluryn heeft mij de mogelijkheid gegeven om werkervaring op te doen. Ik heb hier dan ook met veel plezier gewerkt en heb er veel geleerd. Er werken lieve, betrouwbare en eerlijke mensen bij Pluryn dit maakt het dat je als team samen werkt net als een familie. Bij escalatie weet je dat je altijd op je collega's kan rekenen

Pluspunten

Te veel om op te noemen

Geen aanrader

Het bedrijf denkt niet aan zijn werknemers. Helaas is geld belangrijker dan de behandeling van een cliënt. Daardoor sneeuwt de werkelijke behandeling flink onder ten nadele van de cliënt.

Slechte teamleiders gaat alleen.om geld

Geen oor voor medewerkers gaat alleen om geld Cliënten worden verwaarloost

Geen fijn bedrijf veel te veel lagen en overhead

Zeer slechte controle op teamleiders en werkvloer word niet gehoord

Chaotisch

De financiële problemen van de organisatie legt op iedereen een hoge druk.

Heerlijke doelgroep om mee te werken. Onbetrouwbaar management

De RvB laat je stikken. Komen geen beloftes na. Leven CAO niet na.

leerzame werkomgeving

Heb een leerzame tijd gekent bij Pluryn, deze instelling bied meerdere curssusen en opleidingen aan om door te groeien en jezelf te ontwikkelen.

Dynamisch bedrijf.

Een fijne werkgever die ook oor heeft voor de werknemers. En staat voor professionaliteit en ontwikkeling.

Altijd met veel plezier gewerkt

een uitdagende baan waar je veel jaar ervaring moet hebben om alles te weten. Je bent de spil in de inrichting als het gaat over de dossiervorming van elke jongere die in de inrichting verblijft. Verveeld nooit!

Gezellige werkomgeving

Erg fijne collega's, alleen jammer van de situatie.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Pluryn. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Pluryn met

• Pluryn