Pluimers Isolatie

Pluimers Isolatie Reviews

Fijne werkgever waar je goed word begeleid en opgeleid voor je zelfstandig aan het werk gaat.
Pluspunten
veel ruimte om zelfstandig te werken en eigen verantwoordelijkheid
Minpunten
soms lange dagen
Een typische dag op het werk bestond uit het ophalen van een collega en samen gingen we naar een bepaalde plaats in Nederland. Ik heb goed geleerd hoe ik moet inspelen op klanten. Bij elke deur maak je weer een nieuwe persoonlijkheid mee en ik heb me goed ontwikkelt in het spiegelen op basis van karaktereigenschappen van een klant. Het management beviel me wat minder. Het bedrijf is heel erg geld belust en probeert op vele manieren te zorgen dat er kosten in rekening komen voor het personeel ( schade auto, bedrijfskleding, bedrijfsmobiel). De bedrijfscultuur beviel me wel goed. Collega's waren erg aardig en behulpzaam. Het moeilijkste van de baan is dat er op sommige dagen in de wijken al heel erg veel geisoleerd was / de interesse niet aanwezig is. De kunst is dan om rustig te blijven en door te gaan. Het leukste van de baan vind ik wanneer ik met een goed gevoel naar huis rijd nadat het schrijven die dag goed ging.
Pluspunten
Bedrijfsauto
Minpunten
File's
vond altijd het afwisselend werk wel fijn niet iedere dag het zelfde
Pluspunten
het vrachtwagen rijden
Minpunten
communicatie kan wel wat beter
jammer genoeg hier weg gegaan. is een fijne werkgever. wel veel intern en dit is lastig te combineren met een relatie.
Pluspunten
goed materiaal
Minpunten
veel intern
Europees marktleider in haar vak en in 2016 gekozen als beste isolatiebedrijf. Veel geleerd op deze markten afdeling met prima werksfeer.
Pluspunten
Werksfeer
Minpunten
Sociale voorwaarden
Ik heb bij dit bedrijf een leerzame start gehad in de commerciële wereld.
Pluspunten
Veel vrijheid
Minpunten
Weinig eigen inbreng
Elke dag ga ik met een goed gevoel naar mijn stage. Ik heb meerdere sales-werkzaamheden geleerd (inplannen van adviesgesprekken, het geven van adviesgesprekken, contacten onderhouden en potentiële klanten trekken voor het bedrijf). Het leukste van deze stage is dat je met veel (verschillende) mensen in contact komt en dat je veel leert over het vak verkopen.
Pluspunten
gezellige collega's
Minpunten
Ik heb geleerd om goed en leuk om te gaan met me medecollega'smijn collega's waren vaak poolse collega's waar moeilijk mee te communiseren was , het leukste van de baan was dat ik zelfstandig aan het werk was en bij partuculieren thuis aan het werk was.
Pluspunten
gratis koffie, leuke wekomgeving
Minpunten
veel poolse collega's
Bekijk meer reviews over Pluimers Isolatie