PlatteTV.nl

Werken bij PlatteTV.nl: PlatteTV.nl reviews van werknemers

Top werkgever met doorgroeimogelijkheden

Inmiddels werk ik al meer dan 5 jaar met veel plezier bij PlatteTV. Door de open communicatie en de informele sfeer is het een gezellig bedrijf om te werken. Het voelt als één grote familie.Het is een bedrijf waar je naast je verantwoordelijkheden ook veel vrijheid krijgt. Er wordt veel tijd besteed aan je ontwikkeling om uiteindelijk, als je jezelf goed inzet, daarbij je ook kansen te geven om verder te kunnen doorgroeien.

Pluspunten

flexibel

Het is een leuke plek om te werken

Het is leuk om bij platte tv te werken je werkt met goede leuke collega’s en je valt snel goed in het team

Pluspunten

Gratis eten bij de late dienst

Serieuze maar gezellige werkomgeving

Ik werk momenteel hier iets meer dan een maand en heb het niet erg naar mijn zin! Je wordt goed ontvangen en de collega’s zijn heel sociaal. Ik raad iedereen hierdoor PlatteTV aan!

Pluspunten

Leuke collega’s

Gezellige werkomgeving met harde werker!

Nu iets meer dan 3 maanden bij PlatteTV en moet zeggen dat het tot nu toe boven mijn verwachting staat. Het is een plek waar je genoeg vrijheid krijgt om jezelf te ontwikkelen maar daarbij je eigen verantwoordelijkheid draagt om elke uitdaging aan te gaan en er elke dag een top dag van te maken. Het is vooral fijn dat het team altijd achter je staat of het nou om een winkel kwestie gaat of iets persoonlijks, zij staan altijd klaar om je daarbij te helpen. Ook is het management altijd bereid om te helpen met privé zaken. Al in al heb ik een goede tijd bij PlatteTV, zo hoop ik dat het ook blijft!

Pluspunten

Veel vrijheid om jezelf te ontwikkelen

Minpunten

Leuk en gezellig bedrijf!

Het is een leuk bedrijf om te werken en je leert elke dag weer dingen. Er hangt een goede sfeer binnen het bedrijf en er zijn leuke collega’s

Pluspunten

Werksfeer

Sales organisatie waar de klant en teamleden centraal staan

Zelf ben ik inmiddels al bijna 15 jaar werkzaam bij de “familie” New Retail Company en ik denk dat, dat al wel genoeg zegt. Waar ik ben begonnen alles winkel verkoper, online klant contact sales en service opgezet samen met een collega, een stukje logistiek verzendingen gedaan…en inmiddels door gegroeid naar een van de vaandeldragers van ons bedrijfWij werken met z’n allen in een resultaat gerichte company waar de klant en de collega’s centraal staan, zij zijn immers de ambassadeurs van onder andere PlatteTV.nl en zorgen er voor dat iedereen zich thuis voelt. Al met al is het een geweldige ervaring en vooral ook veel genieten

Pluspunten

Een grote familie 💪🏼🤘🏼

Productieve en gezellige werkomgeving

Een gezellige en informele omgeving waar de ruimte is om jezelf te ontwikkelen en nieuwe dingen te leren.

Pluspunten

Gezellige collega's

Leuke werkomgeving met korte lijntjes

Ben nu zelf langer dan 5 jaar in dienst en het bevalt uitstekend. Leuke collega's, leuke producten en hele mooie winkels. Werkzaam bij sales support, verkoop en service op afstand. Erg korte lijntjes, je weet precies bij wie je moet zijn voor vragen binnen het bedrijf. Voor de producten krijgen we ieder jaar trainingen zodat we de klanten van de hoogste kwaliteit service en productinformatie kunnen voorzien. Ben je toe aan een nieuwe uitdaging met veel mogelijkheden? Dan ben je bij ons zeker aan het juiste adres!

Informele sfeer. Teamsamenwerking. Gedreven.

Ik werk al heel wat jaren bij PlatteTV. Heel erg leuk bedrijf om te werken, o.a. door de informele sfeer dankzij de platte organisatie. Geen 3 lagen met managers maar open communicatie zodat iedereen elkaar goed weten te bereiken voor goede ideeën of gewoon leuke socialtalk. Het personeel is gedreven om het maximale uit de klantentevredenheid en de verkopen te halen, hiervoor worden trainingen gegeven en ook motiveert het personeel elkaar continue door tips te geven, echt een teamsamenwerking.Het assortiment is smal, enkel TV, audio en de bijhorende accessoires. Maar vergis je niet :), in dat smalle assortiment is PlatteTV de allerbeste en weet zich o.a. te onderscheiden met de concurrentie omdat het personeel echt ALLES over TV's en audio weet, het grootste assortiment TV en audio heeft en de mooiste winkels heeft. Indien je nog geen produktkennis hebt leer je alles binnen de organisatie, er is een goed inwerkprogramma wat je stapje bij stapje met alles kennis laat maken.

Leerzame en gezellige baan

Fijne werkomgeving. Je kan er veel leren en goed doorgroeien.Je bent geen nummer maar een persoon!

Pluspunten

Flexibel

Gezellige werkomgeving, fijne collega’s & veel vrijheid.

Ik ben nu zelf 3 jaar werkzaam bij PlatteTV. Het is een fijn bedrijf om te werken. Je krijgt lekker veel vrijheid en je kunt jezelf lekker doorontwikkelen. Ook de communicatie met klanten is ook leuk, zo leer je met iedere type klant te communiceren.

Pluspunten

Fijne werktijden, leren jezelf te ontwikkelen.

Fijne werkomgeving/sfeer

Plattetv is een bedrijf waarbij je het beste in je zelf naar boven kan halen en waarbij ze je daar ook bij helpen. Je hebt binnen het bedrijf veel filialen met verschillende functies. Ligt het filiaal je niet, of de functie je niet? Geen probleem, gaan we samen naar iets zoeken wat wel bij je past! Heb je ambities, doorgroeien in het bedrijf is ook mogelijk. Kortom, het is een fijn en mooi bedrijf waar je in mag werken en waar je ook trots op mag zijn.

Pluspunten

Er word naar je geluisterd, je bent geen nummer.

Top werkgever met prettig familiegevoel!

Bij dit bedrijf maak je echt onderdeel uit van een team waarbij een familiegevoel erg belangrijk is. Ieders mening word gehoord en gerespecteerd en de doorgroeimogelijkheden zijn zeker aanwezig mocht je dit willen.

Pluspunten

Goede doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Nog geen

Gezellige en saamhorige werksfeer!

Al 10 jaar werk ik met veel plezier bij PlatteTV. Het is een bedrijf waar je veel zelfstandigheid hebt en heerst een gezellige sfeer. Toffe werkplekken in de vorm van mooie winkels en natuurlijk super toffe producten om mee te werken! De doorgroeimogelijkheden zijn onbegrensd, het is een groeiende organisatie die creatieve denkers kansen biedt. Zelf ben ik begonnen als bezorger, doorgegroeid naar verkoper en filiaalverantwoordelijke. Sinds een jaar ontwikkel en geef ik verkooptrainingen en daarnaast coach en begeleid ik nieuwe teamleden. Dit alles doe ik al 10 jaar met heel veel plezier!

Pluspunten

Zelfstandigheid, eigen inbreng

Minpunten

Weinig bedrijfsfeestjes door corona

Groeiend, motiverend & top bedrijf!

Een erg leuk bedrijf om te werken om in door te groeien.Er zijn verschillende mogelijkheden ,dus voor ieder wat wils!Tevens is het een grote familie en staan de verschillende filialen aan elkaar verbonden.Tevens wordt er elke dag gestreden om het beste eruit te halen, daardoor motiveert iedereen extra hard!.

Prettige werkomgeving!

Fijne werkomgeving, gezellige collega’s en flexibele werkuren. Binnen het bedrijf zijn er veel doorgroeimogelijkheden waar je ècht in kan groeien. De bedrijfs uitjes zijn ook ontzettend leuk en van a tot z geregeld! Over het algemeen een leuk en groeiend bedrijf om bij te werken.

Pluspunten

Gezellige collega’s Goeie salaris veel uren maken

Minpunten

Leukste bedrijf van Nederland!

Ik ben zelf op mijn 18e begonnen bij PlatteTV.nl. Ik ben begonnen als bezorger en bezorgde in de weekenden televisies bij onze klanten .In het begin was dit alleen afleveren maar later werd dit ook installatie en zelfs montage. Nadat ik mijn studie had afgerond ben ik full time bij PlatteTV gaan werken, eerst in de winkel maar daarna de wisseling gemaakt naar de klantenservice en online sales afdeling. Inmiddels ben ik 32 en werk dus al 14 jaar met zeer veel tevredenheid bij PlatteTV, er zijn voldoende doorgroeimogelijkheden, leuke collega's en mooie producten!

Gezellig, jong en ambitieuze organisatie met veel doorgroei mogelijkheden

Vanaf de sollicitatie tot aan nu vind ik het werk zeer leuk om te doen. Zeer afwisselend werk in een leuk en gezellig team. Je maakt er zelfs echte vrienden. Bij vragen is er ook genoeg hulp en wordt je totaal niet aan je lot over gelaten. Ik voelde mij meteen thuis!

Pluspunten

Leuke bedrijfscultuur, doorgroei mogelijkheden, afwisselend werk

Minpunten

Ik heb ze nog niet weten te vinden

Gezellig bedrijf met veel ruimte tot ontwikkeling

PlatteTV is een bedrijf dat veel aandacht aan jouw ontwikkeling binnen je functie besteed, maar zeker ook aan de persoonlijke ontwikkeling. Je krijgt veel vrijheid met daarbij ook je verantwoordelijkheden, waardoor het een gezonde werfsfeer heeft. Wat ik vooral fijn vind aan PlatteTV zijn de collega's waarmee je werkt, het is een hecht team die klaar staat voor elkaar en samen alles aanpakt om de klanten tevreden te houden, want service is hetgeen waar PlatteTV voor staat.

Pluspunten

Werksfeer

Minpunten

Tot nu toe geen

Perfecte bedrijf

Geweldige bedrijf!!!!Op me eerste dag voelde ik me al thuis.Je bent nooit meer of minder dan de rest. Iedereen is gelijk en iedereen helpt elkaar. Plattetv in 1 woord = familie <3

Pluspunten

Je bent geen nummer

Minpunten

DagVerslag schrijven na werk

Leuk, Gezellig bedrijf!

Het is een fijne werk omgeving, gevoel van 1 grote familie. Je kan jezelf ontzettend goed ontwikkelen en er zijn genoeg doorgroei mogelijkheden indien gewenst.

Pluspunten

1 Grote familie sfeer is top

Stel een vraag over solliciteren of werken bij PlatteTV.nl. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.5
4.6