Pixelfarm

Pixelfarm Reviews

Fijn bedrijf om voor te werken!

Ik werk met veel plezier bij Pixelfarm! In een korte periode leer je veel en hierdoor groei je super snel. Er is veel ruimte voor eigen inbreng en creativiteit. Je krijgt snel veel verantwoordelijkheden samen met een wekelijks ondersteunend gesprek met je manager, dit om te kijken hoe alles gaat - super fijn! Naast hard werken is er ook nog genoeg tijd voor gezelligheid en een dolletje met collega’s onderling.

Top bedrijf, leuke collega's, uitstekende sfeer

Bij Pixelfarm kom je als specialist goed tot zijn recht! Door de diversiteit aan klanten en opdrachten is geen een dag hetzelfde. Daarnaast biedt Pixelfarm je alle mogelijkheden om je vaardigheden te ontplooien! Pixelfarm heeft een leuk divers team met een toffe werkplek waar je uitzicht hebt over heel Rotterdam. Ook zijn er doorgroeimogelijkheden binnen je functie en staat Pixelfarm altijd open voor nieuwe ideeën!

Pluspunten

Borrels, laptop van de zaak, ruimte voor zelfontwikkeling, mooi kantoor

Minpunten

Hard werken met veel gezelligheid

Doordat we werken voor veel verschillende soorten bedrijven met verschillende wensen/doelstellingen, is geen dag hetzelfde en zijn we continu in beweging.Flexibiliteit, stressbestendigheid, hard werken en vooral gezelligheid zijn daarom hele belangrijke eigenschappen!

Pluspunten

Vaste dagen thuis werken op je nieuwe MacBook pro

Minpunten

Hard werken in hoog tempo

Professioneel en flexibel bedrijf

De directie denkt met je mee om ervoor te zorgen dat je je op je plek voelt. Omdat het bedrijf groeiende is, groei je net zo hard mee. Wanneer het kan zijn er bedrijfsborrels en er is genoeg ruimte om contact te houden met collega's. De organisatie is professioneel met een persoonlijke aanpak.

Gave job met veel ruimte voor eigen inbreng

Pixelfarm is een van de bureau's die het "snapt". Niet alleen maar uren (en facturen) draaien maar ook investeren in mensen, klanten en vernieuwing. Er wordt geluisterd naar wat je te zeggen hebt en als je ondernemend bent, is er veel ruimte voor een eigen visie. Kwaliteit en snelheid ligt op hoog niveau dus daar moet je wel tegen kunnen. Klanten zijn zeer divers maar wel allemaal leuk om mee te werken met elk hun eigen uitdaging. Fijne collega's maken het plaatje compleet :)

Pluspunten

Eigen inbreng, prima werk / privé balans, leuke sfeer, alles goed geregeld

Minpunten

Niet echt iets

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Pixelfarm. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.6

Reviews over Pixelfarm gesorteerd op locatie

• Pixelfarm